| کد خبر: 199829 |

فردا؛ برگزاری نشست خبری سخنگوی دولت با حضور مسئولان طرح اصلاح قیمت بنزین

نشست خبری سخنگوی دولت روز دوشنبه با حضور مسئولان دستگاه‌های مرتبط با اجرای طرح‌های حمایت معیشتی و اصلاح قیمت بنزین برگزار می‌شود.

تین نیوز

نشست خبری سخنگوی دولت روز دوشنبه با حضور مسئولان دستگاه‌های مرتبط با اجرای طرح‌های حمایت معیشتی و اصلاح قیمت بنزین برگزار می‌شود.

دفتر سخنگوی دولت با اعلام اینکه نشست خبری سخنگوی دولت روز دوشنبه -۲۷ آبان ۹۸- با حضور مسئولان دستگاه‌های مرتبط با اجرای طرح‌های «حمایت معیشتی دولت» و  «اصلاح قیمت بنزین» برگزار می‌شود، بیان کرد: در این جلسه مسئولان مربوطه با توجه به افزایش قیمت بنزین که از روز جمعه ۲۴ آبان ماه انجام شده است، علاوه بر تشریح جزییات بسته حمایت معیشتی دولت، در خصوص برنامه‌ها و اقدامات لازم برای نظارت و کنترل قیمت ارز و کالا در بازار توضیح خواهند داد.

سران قوا در جلسه روز گذشته –شنبه- شورای عالی هماهنگی اقتصادی با تاکید بر همکاری کامل در اجرای مصوبه مدیریت مصرف سوخت و حمایت از معیشت اقشار کم درآمد اعلام کردند که کمک‌های حمایتی و معیشتی ماهانه بدون وقفه و به طور منظم پرداخت خواهد شد.

علی ربیعی سخنگوی دولت نیز پس از برگزاری جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی گفت که « ۶۰ میلیون نفر به ویژه خانوارهای کم درآمد از منابع حاصل از اصلاح قیمت بنزین برخوردار می‌شوند.»

حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی روز یکشنبه در درس خارج فقه با حمایت از تصمیم سران قوا در خصوص طرح اصلاح قیمت بنزین، فرمودند: «مسئولین هم البته دقت و مواظبت کنند هرچه ممکن است از مشکلات این کار کم کنند؛ حالا من دیروز دیدم در تلویزیون که بعضی از مسئولین محترم‌ آمدند و گفتند که ما مراقبیم این افزایش قیمت موجب افزایش قیمت اجناس و کالاها نشود.»

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.