| کد خبر: 194281 |

در سفر به ترکمنستان صورت گرفت؛

بازدید وزیر راه و شهرسازی و معاونین از نمایشگاه ترکمن باشی ترکمنستان +عکس

​اسلامی، وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران برای شرکت و سخنرانی در «نشست مشترک وزرای حمل و نقل پنج کشور ساحلی دریای خزر با هدف توسعه همکاری ها» بیستم مردادماه به ترکمنستان سفر کرد.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی برای سخنرانی در «نشست مشترک وزرای حمل ونقل پنج کشور ساحلی دریای خزر به منظور توسعه همکاری ها» و شرکت در «همایش اقتصادی خزر» و «نشست موضوعی چشم‌انداز همکاری‌های حمل ونقلی در دریای خزر» در روزهای بیستم و بیست و یکم مرداد به ترکمنستان سفر کرده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از برنا، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران برای شرکت و سخنرانی در «نشست مشترک وزرای حمل و نقل پنج کشور ساحلی دریای خزر با هدف توسعه همکاری ها» بیستم مردادماه به ترکمنستان سفر کرد.

این مجمع همزمان با روز جهانی دریای خزر و همچنین سالروز امضای کنوانسیون رژیم حقوقی این دریا در سه بخش «نمایشگاه فناوری‌های نوآورانه خزر»، «همایش اقتصادی خزر» و «تشکیل نشست‌های نمایندگان دولت‌ها، شرکت‌ها و نمایندگان محافل تجاری» برگزار و به بررسی نظرات و دیدگاه‌های مختلف پرداخت.

در ادامه این سفر دور روزه، وزیر راه و شهرسازی برای شرکت در «همایش اقتصادی خزر» و هم‌چنین حضور در «نشست موضوعی چشم‌انداز همکاری‌های حمل ونقلی در دریای خزر» به منطقه گردشگری آوازه ترکمنستان سفر می‌کند.

همچنین مقرر شده طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و در حاشیه برگزاری نشست‌های فوق‌الذکر، وزیر راه و شهرسازی ملاقات‌های دو جانبه‌ای با وزرای حمل ونقل کشورهای ساحلی دریای خزر داشته باشد.

بنابر این گزارش، تعدادی از معاونان وزیر راه و شهرسازی، نمایندگانی از وزارت صنعت، معدن و تجارت، اتاق بازرگانی و وزارت امور خارجه نیز اسلامی را در این سفر همراهی می‌کنند.

منبع: خبرگذاری برنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.