| کد خبر: 190974 |

کره جنوبی کشتی های خودران می سازد

شرکت مهندسی و کشتی سازی Daewoo با دانشگاه دریایی و اقیانوسی کره و همچنین دو شرکت فناوری Napa و AVL برای ساخت کشتی های هوشمند در این کشور با امضای قراردادی پیش قدم شدند.

تین نیوز

شرکت مهندسی و کشتی سازی Daewoo با دانشگاه دریایی و اقیانوسی کره و همچنین دو شرکت فناوری Napa و AVL برای ساخت کشتی های هوشمند در این کشور با امضای قراردادی پیش قدم شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از مانا، "Odin Kwon" مدیر فناوری شرکت مهندسی و کشتی سازی (DSME) در این زمینه گفت: این توافق بین شرکت های کشتی سازی، دانشگاه و توسعه دهندگان دیجیتال در کره جنوبی منعقد شده که هدف آن ساخت کشتی های هوشمند در این کشور است.

وی افزود: شرکت Daewoo و دانشگاه دریایی کره KMOU با شرکت هایی که به دوقلوهای دیجیتال معروفند تصمیم دارند شبیه سازی، تجزیه و تحلیل داده ها برای طراحی کشتی و ماشین آلات مهندسی را به گونه ای اجرا کنند که انتشار گازهای گلخانه ای به حداقل ممکن برسد.

به گفته وی این همکاری شامل جمع آوری و پردازش داده های موتور، عملکرد کشتی، اطلاعات هواشناسی، آموزش و شبیه سازی و کاهش آلودگی است.

"Odin Kwon" یاد آور شد: این مشارکت بهترین مفاهیم حمل و نقل را در بخش نرم افزاری و سخت افزاری ساخت کشتی به نمایش می گذارد. ما از این قرارداد خوشحالیم زیرا معتقدیم کشتی های امن تر و دقیق تر برای نسل آینده ساخته خواهد شد .

پروفسور "Deog Hee Doh" از دانشگاه KMOU در این ارتباط گفت: این همکاری می تواند اساس و پایه توسعه کشتی های خودران باشد.

این دانشگاه دریایی و اقیانوسی کره شیوه آموزش، تحقیقات و آزمایش های عملی مشترک را برای اعتبار سنجی عملیات با استفاده از اینترنت اشیا (IoT)  انجام داده و در صدد ساخت یک کشتی ایده آل با کاهش هزینه ها ی سوخت است.

"Naoki Mizutani" معاون شرکت  NAPA در این زمینه گفت: نسل جدید کشتی های هوشمند و دیجیتال با چنان استانداردی ساخته خواهد شد تا برای دهه های آینده عناصر فیزیکی، مکانیکی و طراحی آن از مقاومت و دوام بیشتری برخوردار باشد.

وی در پایان گفت: رضایت ما از این قرارداد و همکاری بیشتر بر این زمینه استوار است که برای ساخت کشتی خودران پیش قدم شده ایم.

منبع: سايت خبری مانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.