| کد خبر: 187409 |

سرمایه‌گذاری شرکت مرسک در حمل‌ونقل دیجیتال

FreightHub اولین شرکت حمل و نقلی دیجیتال در دوره تامین مالی سری B ، سرمایه خود را 30 میلیون دلار افزایش داد.

تین نیوز

FreightHub اولین شرکت حمل و نقلی دیجیتال در دوره تامین مالی سری B ، سرمایه خود را 30 میلیون دلار افزایش داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از شیپنا، Rider Global که یک صندوق سرمایه‌گذاری است و توسط کارشناسان حمل و نقل تاسیس شده، در این دوره بعنوان شریک شرکت مرسک با آن شرکت همکاری کرد. سرمایه‌گذاران دیگری که در این پروژه حضور دارند شامل Northzone، Global Founder Capital (GFC) و Cherry Ventures می باشند.

شرکت سرمایه‌گذاری مستقر در لندن که توسط Shravin Mittal تاسیس شده است بر گسترش سرمایه‌گذاری طولانی مدت در شرکت‌های فناوری که برنامه‌ای برای تغییر صنعت دارند تاکید دارد و سهام خود را در این شرکت‌ها افزایش داده است.

رشد اخیر ما تاییدی بر این موضوع بود که راه‌حل‌های دیجیتالی می‌تواند برای مشتریان ما و در فرآیند‌های داخلی مورد استفاده قرار گیرد.

Ferry Heilemann بنیانگذار و مدیرعامل شرکت توضیح داد: ما از سرمایه‌های جدید برای توسعه سرویس ارائه خدمات دیجیتال و گسترش حضور ما در آسیا استفاده خواهیم کرد. با رشد شرکت مرسک، ما یک سرمایه‌گذار جدید را وارد صحنه کردیم که بینش راهبردی گسترده‌ای را ارائه می‌دهند و فرصت‌های همکاری مشترک را فراهم می‌کند.

FreightHub  یک شرکت خوب با تکنولوژی کاربردی در بخش حمل و نقل دیجیتال است. شریک مرسک چنین گفت که این شیوه کاملا مناسب با استراتژی سرمایه‌گذاری شرکت مرسک بوده و هدف آن کشف و تکامل فناوری‌های امیدبخش و بهبود توانایی مدیریت زنجیره تامین مشتری است.

ما به عنوان یک فعال در زمینه لجستیک کانتینری به این سیستم نیاز داشته و مشتاقانه منتظر توسعه بیشتر در حمل و نقل دیجیتال هستیم.

منبع: شیپنا
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.