| کد خبر: 130484 |

باید اجازه بدهیم رسانه‌ها حرف بزنند

تین نیوز

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما باید شفاف‌سازی کرده و اجازه بدهیم رسانه‌ها حرف بزنند، اگر رسانه‌ای گفت املاک نجومی، نباید فوراً دستگیر و بسته شود؛ اجازه دهید رسانه‌ها حرف بزنند.

 

به گزارش مهر، سخنان حسن روحانی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مناظره سوم نامزدها با موضوع اقتصادی از دقایقی پیش آغاز شد.

 

روحانی در نقد جهانگیری/ باید اجازه بدهیم رسانه‌ها حرف بزنند

روحانی در نقد سخنان جهانگیری گفت: در مورد فساد و قاچاق باید ریشه‌های مسئله را بررسی کنیم، چرا قاچاق به وجود آمده است؟

 

وی ادامه داد: اگر کیفیت تولید به داخل را بالا ببریم و با قیمت ارزان تولید کنیم، قاچاق وارد نمی‌شود. در دنیا قاچاق کالا به این صورت وجود ندارد، وقتی حرف از قاچاق می‌شود، منظور قاچاق اسلحه و مواد مخدر است.

 

کاندیدای ریاست جمهوری ایجاد رقابت در کشور را راهکار مبارزه با قاچاق خواند و گفت: گروه‌هایی که حامی امنیتی و سیاسی دارند، نمی‌گذارند رقابت آزاد شکل گیرد.

 

روحانی با تأکید بر اینکه استان‌های مرزی باید صادرکننده باشند، گفت: ما باید شفاف‌سازی کرده و اجازه بدهیم رسانه‌ها حرف بزنند، اگر رسانه‌ای گفت املاک نجومی، نباید فوراً دستگیر و بسته شود؛ اجازه دهید رسانه‌ها حرف بزنند.

 

روحانی در نقد سخنان میرسلیم/ مسئله صادرات را مسئله مهمی است

روحانی در نقد سخنان میرسلیم نامزد دیگر انتخابات، مسئله صادرات را مسئله مهمی خواند و گفت: افتخار این دولت این است که با برجام، بازار صادرات به روی کشور باز شد، مواد پتروشیمی که در انبارها مانده بود، صادر شد و میعانات گازی که ماه‌ها روی آب باقی مانده بود نیز صادر شد.

 

وی با تأکید بر اینکه صادرات نفت خام بر مبنای قانون مجلس صورت می‌گیرد، تصریح کرد: برای اولین بار از میادین مشترک پارس جنوبی نفت صادر کردیم، از غرب کارون نیز ۳۰۰ هزار بشکه نفت صادر کردیم، در دولت قبل ۵۰ هزار بشکه بود؛ آقای میرسلیم می‌گوید نفت صادر نکنیم تا عراقی‌ها و قطری‌ها ببرند.

 

این کاندیدای ریاست جمهوری تأکید کرد: در دولت یازدهم بازارمان را در عربستان از اوپک پس گرفتیم و در آینده میعانات ما در پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس پالایش خواهد شد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.