| کد خبر: 139490 |

هیچکدام از ۷ نامزد شهرداری رسما انصراف نداده‌اند / شریعتمداری و بی‌طرف هنوز در لیست حضور دارند

عضو منتخب مردم در شورای پنجم گفت: هنوز هیچ کدام از نامزدها از جمله شریعتمداری و بیطرف از لیست خارج نشده‌ و رسما انصراف خود را به شورا اعلام نکرده‌اند.

تین نیوز

 عضو منتخب مردم در شورای پنجم گفت: هنوز هیچ کدام از نامزدها از جمله شریعتمداری و بیطرف از لیست خارج نشده‌ و رسما انصراف خود را به شورا اعلام نکرده‌اند.

هنوز جوهر لیست هفت نفره نامزدهای شهرداری تهران خشک نشده است که اخبار ضد و نقیض از استعفا، انصراف و اعتراض افراد حاضر در لیست، فضای مجازی را انباشته است. در این میان برخی از اعضای شورای پنجم نیز با استفاده از تریبون‌های خود در فضای مجازی به این اخبار دامن زده‌اند.

در این میان افشین حبیب‌زاده  در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، خط بطلانی بر تمام این شایعات کشیده و گفت: هنوز هیچ کدام از نامزدها از جمله شریعتمداری و بیطرف از لیست خارج نشده‌اند و رسما انصراف خود را به شورای پنجم اعلام نکرده‌اند. در نتیجه لیست هنوز هفت نفره بوده و هیچ تغییری در آن رخ نداده است.

عضو منتخب مردم در شورای پنجم ادامه داد: اگر کسی نمی‌خواهد در لیست باشد باید به صورت رسمی و مکتوب به رییس شورای شهر اعلام کند. شورا نمی‌تواند با استناد به کانال‌های تلگرامی، توئیتر و فضای مجازی انصراف کسی را بپذیرند.

حبیب‌زاده با اشاره به اینکه در جلسه روز شنبه مقرر شد خلیل آبادی، نژاد بهرام و حق‌شناس با دو نفر از نامزدها، برای باقی ماندشان در لیست مذاکره کنند ادامه داد: هدف ما این است که این لیست هفت نفره حفظ شود چرا که می‌خواهیم کاندیداها همین تعداد باقی مانده و تنوع برنامه‌های ارائه شده به شورا حفظ شود.

 

منبع: خبرگزاری ایلنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.