| کد خبر: 87206 |

پل تقی آباد در جاده ورامین؛ مهر ماه امسال به بهره برداری می رسد

تین نیوز | شهردار منطقه 20 گفت: عملیات عمرانی تقاطع غیرهمسطح تقی آباد جاده ورامین تا پایان مهر سال جاری تكمیل و به بهره برداری می رسد.

 

سید احمد صفوی در جریان بازدید ستادی از ناحیه شش این منطقه جنوبی گفت: با عبور 4 هزار خودرو در ساعات اوج ترافیك و افزایش بار ترافیكی بعد از اتصال بزرگراه امام علی(ع) به شبكه معابر داخلی منطقه، چهارراه تقی آباد را به مهم ترین گلوگاه ترافیكی شهر تهران تبدیل كرده بود كه با تكمیل عملیات عمرانی و بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح تقی آباد این گره ترافیكی برطرف می شود.

وی با اشاره به اینكه چهارراه تقی آباد به عنوان مهمترین محور مواصلاتی، نقطه ورودی از شهرستان ورامین به منطقه 20 است، افزود: روان سازی ترافیك و حذف چراغ های چشمك زن از مهمترین اهداف احداث پل تقی آباد است كه بر اساس زمان بندی انجام شده از سوی متولیان پروژه، این تقاطع غیرهمسطح تا مهر امسال به بهره برداری می رسد.

صفوی به وسعت پروژه احداث پل تقی آباد و اقدامات جانبی آن اشاره كرد و ادامه داد: ایمن سازی گذر عرضی و رفع معارض های ملكی و فضای سبز این پروژه شهری در مسافتی به طول 3 هزار متر از سوی مدیریت شهری منطقه 20 در حال اجراست تا توقفی در روند عملیات عمرانی آن ایجاد نشود.

وی در جریان بازدید میدانی از سطح ناحیه شش خواستار تقویت نگهداشت و مراقبت های بیش از پیش از پروژه های انجام شده شد و خاطر نشان كرد: در آستانه فصل گرما و به منظور غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و به ویژه دانش آموزان بایستی رفع نواقص احتمالی سراهای محله، مراكز اجتماعی، اماكن ورزشی و زمین های چمن در دستور كار قرار گیرد.

صفوی بر اهمیت توسعه زیرساخت های طرح خط سفید اشاره كرد و همچنان بر بررسی روشنایی بوستان ها، توجه به مقوله گردشگری، اقدامات ترافیكی در نقاط حادثه خیز شناسایی شده، بحث آموزش و تفكیك پسماند از مبدا، توجه به امور جزئی وموثر و در نهایت افزایش رضایت مندی شهروندان تاكید كرد.

شهردار منطقه 20 با همراهی مدیران ارشد شهرداری این منطقه و شورایاران ناحیه شش از سطح ناحیه بازدید میدانی داشت و سپس جلسه نظارت ستادی را در ساختمان ناحیه 6 تشكیل دادند و ضمن ارائه گزارش عملكرد از سوی روسای ادارات ناحیه، برنامه های در دست اجرا مورد بررسی قرار گرفت.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.