| کد خبر: 31987 |

سه پروژه شهری توسط قرارگاه خاتم الانبیا در کرمان اجرا می‌شود

تین نیوز | شهردار کرمان از اجرای سه پروژه شهری توسط قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) در شهر کرمان خبر داد.
 
ابوالقاسم سیف الهی یکشنبه شب در حاشیه برگزاری نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان در جمع خبرنگاران گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) از نظر توان فنی و مهندسی در کشور حرف اول را می زند.
 
وی با اشاره به اجرای پروژه های مترو و احداث تقاطع های غیرهم سطح در تهران و شهرهای بزرگ توسط این قرارگاه، گفت: طی جلسه ای که با حضور سردار عبدالهی  رئیس قرارگاه در کرمان برگزار شد اجرای سه سری پروژه به قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) واگذار شد.
 
سیف الهی گفت: مقرر شد پروژه های صنعت آب، فاضلاب و برق و همچنین پروژه های شهری توسط این قرارگاه اجرا شود.
 
شهردار کرمان یادآور شد:در بحث پروژه های شهری مقرر شد تعدادی تقاطع غیر هم سطح شهر کرمان به ویژه محور شریعتی حدفاصل چهار راه های فیروزه و امام جمعه - میدان آزادی - تقاطع سمیه و ولی عصر احداث شود.
 
سیف الهی تصریح کرد: همچنین تقاطع غیرهم سطح که بلوار راه آهن را از انتهای بلوار شاهد به جاده تهران متصل می کند و تقاطع غیرهم سطح پل راه آهن به جاده تهران و پل روی خط راه آهن و پل هوانیروز در پروژه کوثر از دیگر پروژه های شهری گفته شده است.
 
وی ادامه داد: تفاهمنامه این پروژه ها در یک بسته کاری با قرارگاه خاتم تفاهم مبادله می شود و توافقات اولیه طی امروز یکشنبه با حضور استاندار کرمان صورت گرفته و فردا نیز در تهران ادامه کار را دنبال می کنیم.
 
شهردار کرمان با اشاره به اینکه در روز سه شنبه نیز با حضور سردار عبدالهی تفاهم نامه این پروژه ها منعقد خواهد شد، افزود: امیدواریم از ۱۶ آذر ماه نمایندگان قرارگاه در کرمان حضور پیدا کرده و آغاز کار را بپذیرند.
 
وی اذعان داشت: شورای اسلامی شهر کرمان نیز از انجام این مذاکرات پشتیبانی کرد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.