| کد خبر: 231261 |

ایمنی بیمارستان‌ها و مراکز تجمعی؛ اولویت آتش‌نشانی در سال ۱۴۰۰

معاونت پیشگیری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اولویت های حوزه ایمنی و ایمن سازی این سازمان را در سال جاری تشریح کرد.

تین نیوز

معاونت پیشگیری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اولویت های حوزه ایمنی و ایمن سازی این سازمان را در سال جاری تشریح کرد.

به گزارش تین نیوز، محمود قدیری، درباره اولویت های معاونت پیشگیری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در حوزه ایمنی و ایمن سازی در سال جاری اظهار کرد: در حوزه ایمنی چند سالی است که حوادث ناگواری را تجربه کرده ایم. 

وی گفت: مهمترین مسئله ما ایمنی ساختمان های تجمعی، مثل مراکز خرید، فروشگاه های بزرگ، مراکز نمایش، مساجد، وزرشگاه ها، بیمارستان ها و... است که مردم به صورت اتوماتیک در این مراکز جمع می شوند. 

معاون پیشگیری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: اولویت اول ما بیمارستان ها هستند و پس از آن سایر مراکز تجمعی هستند. 

قدیری با اشاره به اولویت های ایمنی دیگر سازمان آتش نشانی تهران گفت: رسیدگی به وضعیت ساختمان های بلند مرتبه نیز یکی از مسائلی است  که باید به آن اهمیت بیشتری داد. با وجود فراهم بودن تجهیزاتی از قبیل نردبان های هیدرولیکی اما باید محدودیت های آن ها را نیز در نظر گرفت که به عنوان مثال در مدت کوتاه با یک نردبان نمی توان چندین نفر را جا به جا کرد و این خود دارای محدودیت های خاصی است. 

معاونت پیشگیری سازمان آتش نشانی تهران تاکید کرد: دسته دیگر از حوادث نیز حوادث بیرون از مکان‌های سرپوشیده و برون ساختمانی است که مسئولان مرتبط باید به ایمنی پارک ها، بوستان ها، مراکز تفریحی و... توجه کنند چرا که این محدوده ها نیز دارای حوادث خاص خود هستند. 

وی گفت: امسال تمهیدات خاصی داریم که با سیستم نظام بازرسی که در سازمان فعال شده با جدیت بیشتری این موارد را پیگیری کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.