| کد خبر: 201027 |

◄ استقبال سرد رانندگان از فعالیت در شرکت‌های تاکسیرانی

در مراسم «رونمایی از ناوگان نوسازی شده تاکسیرانی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی » یوسف زاده مدیرعامل شرکت پاکسیما که به عنوان بخش خصوصی در نوسازی ناوگان تاکسیرانی نقش داشته در سخنرانی که داشت انتقادات بسیار شدیدی نسبت به شرکت‌ خودروسازی ایران‌خودرو در رابطه با خودروهایی که تحویل گرفته است وارد کرد.

تین نیوز

در مراسم «رونمایی از ناوگان نوسازی شده تاکسیرانی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی» یوسف‌زاده مدیرعامل شرکت پاکسیما که به عنوان بخش خصوصی در نوسازی ناوگان تاکسیرانی نقش داشته در سخنرانی که داشت انتقادات بسیار شدیدی نسبت به شرکت‌ خودروسازی ایران‌خودرو در رابطه با خودروهایی که تحویل گرفته است وارد کرد.

به گزارش تین نیوز، این فعال صنعتی گفت: ما 60 دستگاه خودرو از ایران خودرو با قیمت 72 میلیون تومان خریداری کردیم. اما زمانی که خودروها را تحویل گرفتیم و به پارکینگ بردیم بعد از حدود یک ماه متوجه شدیم که اگزوز چند ماشین بدون اینکه از آن استفاده شده باشد پایین افتاده است.

یوسف زاده با بیان اینکه ما این خودروها را قبل از اینکه خدماتی با آن بدهیم به تعمیرات بردیم، گفت: در گذشته مردم خودرو نو می‌گرفتند که به تعمیرگاه نروند اما امروزه وضعیت برعکس شده و قبل از استفاده از خودرو باید آن را به تعمیرگاه ببریم.

او خطاب به مدیران ایران خودرو بیان کرد: یکی از این خودروها دست خود بنده بود 300 کیلومتر با آن رفتم و در نهایت یک اگزوز کامل تعویض کردم.

او با بیان اینکه همه خودروسازان در جهان به خودروهایشان آپشن اضافه می‌کنند اما ما در حال کاستن از امکانات هستیم، اظهار داشت: تاکسی وسیله‌ نقلیه‌ای است که در روز 8 تا 10 ساعت فعالیت دارد از همین رو باید قطعات و امکانات این خودروها به خودروهای شخصی متفاوت باشد.

وی به مشکلات سرمایه‌گذاری در این بخش نیز اشاره کرد و افزود: متأسفانه انسان از این سیستم فراری می‌شود؛ ما برای اینکه یک ماشین را نوسازی کنیم باید حتماً یک خودرو فرسوده را از رده خارج کنیم و این نیز به یک معضل اساسی تبدیل شده است. یک خودرو فرسوده امروز در بازار حدود 25 میلیون تومان قیمت دارد و ما باید این خودرو را بخریم و چند ماه زمان بگذاریم تا مراحل خود را طی کند تا بتوانیم در سیستم آن را اسقاط کنیم.

او مشکل بعدی را نحوه واگذاری این خودروها دانست و گفت: راننده تاکسی بخواهد کاندیدای ریاست جمهوری شود برایش سهل‌تر است تا بخواهد راننده تاکسی شود، ما به صد جا نامه زده‌ایم تا اگر نیرویی دارید که شرایط تاکسی‌رانی را دارد معرفی کنید تا روی این ماشین‌ها فعالیت کنند و ما در عرض چهار ماه تنها توانستیم 10 خودرو را فعال کنیم.

یوسف زاده با بیان اینکه 5 میلیارد تومان سرمایه ما در پارکینگ خوابیده است تنها به دلیل اینکه نیرو نیست و از سوی دیگر مردم می‌گویند شغل نیست، ادامه داد: از مسئولان خواهش دارم شرایط ورود نیروی کار در این بخش را سهل‌تر کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.