| کد خبر: 184336 |

جابه‌جایی روزانه ۱/۵ میلیون مسافر نوروزی با ناوگان برون شهری

اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری: ناوگان اتوبوس و تاکسی‌های برون شهری روزانه بیش از یک‌میلیون و پانصد هزار مسافر نوروز را جابه‌جا می‌کند.

تین نیوز
اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری عنوان کرد: ناوگان اتوبوس و تاکسی‌های برون شهری روزانه بیش از یک‌میلیون و پانصد هزار مسافر نوروز را جابه‌جا می‌کند.
 به گزارش تین‌نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، احمدرضا عامری در این رابطه افزود: در ایام زمستان که فصل کاهش سفرهاست، رانندگان اتوبوس‌های برون شهری خودرو‌های خود را آماده جابه‌جایی مسافران در ایام نوروز می‌کنند و امسال بیش از ۱۵ هزار اتوبوس برون شهری، ۲۸ هزار سواری کرایه و ۲۱ هزار مینی‌بوس با ظرفیت روزانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر آماده جابه‌جایی مسافران نوروزی هستند.
وی با اعلام این‌که هنوز بلیت اتوبوس در ایام نوروز در برخی مسیر‌ها باقی مانده است گفت: امسال بیش از ۸۰ درصد بلیت‌ها از طریق اینترنت به فروش رسید که خوشبختانه هیچ مشکلی در این زمینه وجود نداشت.
عامری با بیان این‌که کار ما کاملا شفاف و در قالب پرداخت رسید انجام می‌شود تصریح کرد: بازرسان اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به همراه سایر دستگاه‌های نظارتی در ایام نوروز و تا پایان آن، در همه ترمینال‌ها و پایانه‌های مسافربری مستقر هستند و با متخلفان برخورد جدی می‌کنند.
وی هم‌چنین به مسافران توصیه کرد: ضمن تسریع در تهیه بلیت خود، با توجه به این‌که بخاطر تراکم شدید مسافران در برخی مسیر‌ها امکان جایگزین کردن اتوبوس وجود ندارد، در زمان مقرر در ترمینال‌های تعیین شده حضور داشته باشند و ترافیک اطراف ترمینال‌ها را هم در محاسبات زمانی خود، محاسبه کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.