| کد خبر: 176323 |

◄ تامین 4500 حلقه لاستیک برای اتوبوس های درونشهری اعزامی به مرزهای اربعین

در یک ماه گذشته نیز مقرر شد شهرداری‌ها لاستیک اتوبوس‌های فعال در ناوگان حمل‌ونقل درون‌شهری را از ستاد تنظیم بازار استانها دریافت کنند و بر همین اساس مکاتبه‌ای نیز با شهرداری‌های سراسر کشور انجام شد.

تین نیوز

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از تامین لاستیک با نرخ مصوب به ناوگان اتوبوس‌رانی شهری اعزامی به مرزها و عراق جهت خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی با حمایت‌های مستمر مجلس و وزیر محترم کشور و با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده توسط این دفتر خبر داد.

 به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، مرضیه حصاری بابیان مطلب فوق افزود: در همین راستا٤٥٠٠ حلقه لاستیک در مرحله اول در اختیار ناوگان اتوبوس‌رانی درون‌شهری اعزامی به مرزها و کشور عراق برای خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی قرار گرفت و لاستیک‌ها تحویل شهرداری‌های مربوطه شد.

 وی افزود: در یک ماه گذشته نیز مقرر شد شهرداری‌ها لاستیک اتوبوس‌های فعال در ناوگان حمل‌ونقل درون‌شهری را از ستاد تنظیم بازار استان‌ها دریافت کنند و بر همین اساس مکاتبه‌ای نیز با شهرداری‌های سراسر کشور انجام شد.

 حصاری اضافه کرد: اما با توجه به این‌که اختصاص لاستیک در اختیار ستاد تنظیم بازار استان‌ها، اکثرا در اختیار ناوگان تجاری برون‌شهری قرار می‌گرفت و شهرداری‌ها عملا موفق به دریافت نمی‌شدند، با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با وزارت صنعت، معدن و تجارت مقرر شد مشابه کار انجام‌شده در اختصاص لاستیک اربعین، از این به بعد برای تامین لاستیک اتوبوس‌های فعال در ناوگان حمل‌ونقل درون‌شهری صورت پذیرد.

 وی اضافه کرد: بر این اساس اتوبوس‌های واجد شرایط مستقیما از طریقه وزارت صنعت، معدن و تجارت بر اساس مکاتبه سازمان، با معرفی شهرداری‌ها و تعداد لاستیک اختصاصی به هر شهر، به کارخانه‌ها انجام می‌شود.

 وی در خاتمه از همکاری اتحادیه‌های اتوبوس‌رانی و حمل‌ونقل همگانی با دفتر حمل‌ونقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در این زمینه قدردانی و تشکر کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.