| کد خبر: 172131 |

افتتاح ۳۳۳ میلیارد پروژه عمرانی در شهرستان دیر

در هفته دولت با سرمایه‌گذاری ۳۳۳ میلیارد ریال ۳۹ طرح عمرانی افتتاح و عملیات اجرایی هفت پروژه آغاز می‌شود.

تین نیوز

فرماندار شهرستان دیر با اشاره به افتتاح و آغاز ساخت پروژه‌های عمرانی گفت: در هفته دولت با سرمایه‌گذاری ۳۳۳ میلیارد ریال ۳۹ طرح عمرانی افتتاح و عملیات اجرایی هفت پروژه آغاز می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از تسنیم، حمزه اعتماد در  بندردیر با بیان اینکه این بندر از ظرفیت بالایی در بخش‌‌های مختلف برخوردار است اظهار کرد: یکی از ظرفیت‌‌های مهم بندر دیر تجارت دریایی و صادرات است که این مهم در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

وی از افزایش پنج برابری صادرات از بندر دیر به کشور قطر خبرداد و بیان کرد: بندر دیر از نزدیکترین بنادر استان بوشهر به قطر است که این مهم سبب شده صادرات از دیر به بنادر قطر افزایش یابد.

فرماندار دیر پرورش آبزیان از جمله ماهی و میگو را از دیگر قابلیت‌های بندر دیر دانست و  تصریح کرد: بندر دیر در عرصه پرورش آبزیان از جمله میگو و پرورش ماهی در قفس دارای قابلیت بالایی است که  تحقق طرح‌های شیلات موقعیت مهمی برای تولید آبزیان و صادرات به کشورهای مختلف را فراهم کرده است.

اعتماد  طرح‌های گردشگری دریایی را موقعیت دیگر این بندر دانست و خاطر نشان کرد: در این زمینه نیز طرح‌های مهمی تدوین و اجرایی شده است.

وی به ظرفیت صیادی دیر پرداخت و با اشاره به اینکه بزرگترین اسکله صیادی استان بوشهر در دیر قرار دارد افزود: این موقعیت‌ها زمینه رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی بندر دیر را افزایش داده است.

فرماندار دیر با اشاره به افتتاح طرح‌های این شهرستان در هفته دولت گفت: در این هفته 39 پروژه عمرانی در بخش‌های شهری و روستایی افتتاح و به بهره‌برداری می رسد.

اعتماد از آغاز ساخت هفت پروژه عمران در دیر خبرداد و خاطر نشان کرد: در مجموع در هفته دولت برای افتتاح و اجرای 63 پروژه 333 میلیارد و 200 میلیون ریال سرمایه‌گذاری شده است.

وی، غبار روبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا،  افتتاح پروژه‌ها، تقدیر از کارمندان نمونه، جلسات پرسش پاسخ مردم با مسئولان، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی را از جمله برنامه‌های هفته دولت در شهرستان دیر دانست.

فرماندار دیر با تاکید بر خدمتگذاری صادقانه مسئولان در راستای تحقق مطالبات آنان تصریح کرد: دولتمردان دلسوز همواره در فکر کار و خدمت هستند و تکریم ارباب رجوع ، قانون مداری و ارائه خدمات بدون منت و فعالیت با امید و نشاط سرلوحه کار مسئولان است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.