| کد خبر: 126977 |

۴۶ هزار و ۶۰۰ دستگاه تاکسی جدید تحویل متقاضیان شد

تین‌نیوز|  مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: در راستای نوسازی ناوگان تاکسیرانی کشور، در سال گذشته ۴۶ هزار و ۶۰۰ دستگاه تاکسی جدید تحویل متقاضیان شد.
 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل،‌ مسعود طبیبی شامگاه شنبه در نشست مدیران عامل سازمان‌های تاکسیرانی شمال و شمالغرب کشور که در سرعین برگزار شد،‌ اظهار داشت: در راستای نوسازی ناوگان فرسوده تاکسیرانی شهری کشور در سال گذشته 46 هزار و 600 دستگاه تاکسی جدید در سطح کشور تحویل متقاضیان شد که تا پایان روز شانزدهم فروردین‌ماه امسال این تعداد به 46 هزار و 700 دستگاه تاکسی رسیده است.

وی گفت: در حال حاضر حدود 5 هزار نفر متقاضی نیز در نوبت هستند که با توجه به صدور کدهای رهگیری توسط ایران خودرو و لزوم واریز پیش‌پرداخت‌ها توسط بانک عامل به حساب این شرکت، به دلیل پایان یافتن سال مالی بانک‌ها، افرادی که بعد از 15 اسفند ثبت‌نام کردند،‌ عملیات بانکی این موضوع با وقفه مواجه شده است.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور افزود: وام 3 میلیون تومانی با کارمزد 4 درصد توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برای متقاضیان نوسازی تاکسی‌های شهری اعطا‌ می‌شود که این موضوع نیز در روند نوسازی تاکسی‌های فرسوده مؤثر بوده به طوری که در 10 سال گذشته فرآیند ثبت‌نام و تحویل تاکسی‌های جدید سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

طبیبی در ارتباط با افزایش کرایه‌های تاکسی‌های شهری تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور راه‌اندازی تاکسی اینترنتی برای کنترل کرایه‌ها و نیز حفط درآمد راننده می‌باشد که این موضوع با جدیت پیگیری می‌شود.

وی بیان کرد: افزایش کرایه‌های تاکسی‌های شهری متناسب با نرخ تورم خواهد بود ولی امیدواریم با راه‌اندازی تاکسی اینترنتی ضمن کسب درآمد برای رانندگان تاکسی‌ها، تعداد مسافران را نیز ارتقا دهیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.