| کد خبر: 8988 |

مدیرعامل سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهرداری تهران عنوان کرد:

◄ برنامه ریزی دقیق برای خدمت رسانی به زائران حرم امام

تین نیوز | سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران در آستانه بیست و پنجمین سالگرد ارتحال جانسوز رهبر کبیر انقلاب اسلامی، برنامه‌ریزی دقیقی را برای ارائه خدمات مطلوب و درخور شأن زائران حرم مطهر امام خمینی(ره) در پایانه‌های مسافری تهران انجام داده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از  روابط عمومی سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران، محمدرضا حاجی‌بیگی با بیان این مطلب، از هماهنگی کامل سازمان پایانه‌ها با سازمان‌های ذی‌ربط بویژه شرکت‌ها و تعاونی‌های مسافربری خبر داد و گفت: تدابیر لازم براي جابه‌جایی زائران به حرم مطهر امام خميني(ره) و تامين وسیله حمل‌ونقل انجام شده است و با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود، در خدمت زائرانی هستیم که برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از اقصی نقاط کشور به پایانه‌های مسافری تهران وارد یا از آن خارج می‌شوند.

مديرعامل سازمان پايانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران افزود: طراحي بنر مرتبط با ايام رحلت امام خميني(ره)، تهيه و نصب پرچ های سیاه و ريسه‌هاي رنگي در پايانه‌های مسافری چهارگانه تهران، آماده‌سازي نمازخانه‌ها،‌ هماهنگي نيروهاي خدماتي سازمان براي نظافت ۲۴ ساعته فضاهاي تحت پوشش سازمان و هماهنگي با نيروي انتظامي براي افزايش ضريب امنيت از اقدامات ديگري است که در سازمان پایانه‌ها انجام شده است.

حاجی‌بیگی با تاکید بر همکاری همه‌جانبه سازمان پایانه‌ها با ستاد مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر آیین‌ ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی، افزود: «همکاران ما در این روزها با برپایی ایستگاه صلواتی در ورودی‌ها و خروجی‌های پایانه‌های مسافری غرب، جنوب، شرق و بیهقی تهران، با توزیع شربت و خرما از زائران حرم مطهر پذیرایی می کنند.

وی تصریح کرد: در روزهای برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، با اجرای طرح‌های ترافیکی، رفت وآمد زائران به آسانی انجام می‌شود. ضمن این‌که امکانات خاص برای هرگونه حوادث غیرمترقبه شامل آماده‌باش نیروهای آتش‌نشانی مستقر در پایانه و هماهنگی با اورژانس برای استفاده از فوریت‌های پزشکی در موارد اضطراری پیش بینی شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.