| کد خبر: 270925 |

الحاق ۲۰ دستگاه ماشین آلات تخصصی حمل مصالح به ناوگان شهرداری تهران

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران از رونمایی و الحاق ۲۰ دستگاه ماشین آلات سنگین تخصصی حمل مصالح به ناوگان این سازمان خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران از رونمایی و الحاق ۲۰ دستگاه ماشین آلات سنگین تخصصی حمل مصالح به ناوگان این سازمان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، مهدی صداقتی در آئین افتتاح دسترسی جنوبی به حرم حضرت عبدالعظیم (ع) از بزرگراه شهید آوینی، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ دوربرگردان شهید آوینی را در دستور کار داشتیم و در سال ۱۴۰۲ هم پروژه دسترسی از شهید آوینی به حرم مطهر کلید خورد.

صداقتی با اشاره به پروژه های فنی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳ افزود: امروز ۲۵ فروردین ماه اولین پروژه فنی شهرداری تهران افتتاح می شود و تا پایان اردیبهشت، پنج پروژه عمرانی در شهر تهران افتتاح خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه در سال ۱۴۰۲ شروع شد و در کمتر از یک سال با کیفیت مناسب و مطلوب به بهره برداری رسید و تقاطع کاملی است که از آوینی به حرم مطهر دسترسی ایجاد می کند.

صداقتی با بیان اینکه در این پروژه از هندریل ها و قرنیزهای بتنی استفاده شده که برای اولین بار در تهران اتفاق افتاده است، ادامه داد: از نظر ظاهری و کیفی سطح پروژه خوب است و ۶ هزار تن آسفالت و ۲۴ تیر بتنی به منظور رضایت شهروندان استفاده شده است.

وی با بیان اینکه حمل مصالح، حلقه کلیدی در سازمان فنی مهندسی است، گفت: امروز ۲۰ دستگاه تریلر کمپرسی نیز رونمایی می شود که این تریلرها سال گذشته خریداری شده اند و در سال جاری مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران افزود: متعاقب خریداری و راه اندازی ۲ کارخانه آسفالت جدید در سال ۱۴۰۲، به منظور حمل مناسب آسفالت و جلوگیری از افت کیفیت آن، نسبت به نوسازی ناوگان ماشین آلات، ۲۰ دستگاه تریلر تخصصی حمل مصالح خریداری شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.