| کد خبر: 231437 |

حناچی:

در اولویت بندی واکسیناسیون اشتباه کردیم

اتصال قطار شهری تهران به شهرهای اقماری در حال تکمیل است و تاکنون اتصال مترو پرند تأمین اعتبار شده و با اتصال از جنوب روزانه ۳۰۰ هزار مسافر به مترو اضافه می‌شوند.

تین نیوز

شهردار تهران گفت: تقصیر ما بود که در زمان اعلام اولویت های واکسیناسیون، سهمیه تاکسیرانی را نگنجاندیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، پیروز حناچی، شهردار تهران در نشست خبری مشترک دو معاونت فناوری اطلاعات و حمل و نقل و ترافیک شهرداری از تصویب برنامه جامع مترو برای اولین بار در شورای عالی ترافیک خبر داد و گفت: اتصال قطار شهری تهران به شهرهای اقماری در حال تکمیل است و تاکنون اتصال مترو پرند تأمین اعتبار شده و با اتصال از جنوب روزانه ۳۰۰ هزار مسافر به مترو اضافه می‌شوند.

وی ادامه داد: اتصال به مترو هشتگرد هم برقرار شد و با تکمیل سیگنالینگ بهره وری خط هم بالا می‌رود.

شهردار تهران گفت: شهرداری در شرایط کرونا در حوزه حمل و نقل ماهیانه بیش از ۱۰۰ میلیارد کاهش درامد بوده است.

حناچی اظهار داشت: در سال ۹۰ بودجه شهرداری ۷.۱ میلیارد دلار بود، درحالیکه امسال ۱.۵ میلیارد دلار بودجه شهرداری بوده اما ۲۵۰ اتوبوس و مینی بوس اضافه کردیم اولین اتوبوس‌های برقی به زودی به کار گرفته می‌شود.

وی ادامه داد: هوشمند سازی شهر یکی از برنامه‌های ما بوده و بدنه شهرداری و حوزه فناوری این زمینه را فراهم کرد و کرونا باعث افزایش سرعت آن شد و ما شاهد افزایش رنکینگ جهانی تهران در هوشمند شدن بودیم.

وی ادامه داد: حدود ۳ میلیون کاربر تهران من استفاده می‌کنند.

شهرداری با اشاره به اینکه خدمات یکپارچه هوشمند نقطه هدف ماست، گفت: اولین انتخابات تمام الکترونیک با بیش از ۵۰۰ هزار نفر را تجربه کردیم و این سیستم بسیار امن و هوشمند است.

وی گفت: در حوزه پسماند و سامانه سهند بهره وری ما افزایش یافته است و هوشمند شدن سیستم سهند برای ما مشخص کرده که در طول روز ماشین‌های ما چقدر فعالیت می‌کنند.

حناچی با اشاره به کاهش پسماند از ۷ هزار تن به ۵ هزار ۷۰۰ تن گفت: این کاهش تولید بخشی اش نشان از هوشمندی سیستم است.

وی درباره برکنار فرنوش نوبخت از سمت مدیرعاملی شرکت بهره برداری مترو که در دوره سختی که مدیریت کردند، گفت: با جمع بندی که در حوزه دیگری از خدماتشان استفاده کنیم.

شهردار تهران درباره تبلیغات محیطی انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در بیلبوردهای شهرداری گفت: همان روش پیشین و اختصاص بخشی از فضای اطلاع رسانی و شرایط عادلانه در تبلیغات شوراها انجام می‌گیرد.

وی درباره ممنوعیت استفاده از آلات موسیقی در بهشت زهرا گفت: محیط بهشت زهرا عمومی است و رعایت فضای عمومی لازم است.

حناچی درباره در اولویت قرار گرفتن پاکبان ها در اولویت واکسیناسیون و عدم قرارگیری رانندگان تاکسی در اولویت نخست گفت: این مساله تقصیر ما بود که همه اولویت‌ها را یکجا اعلام نکردیم و ستاد ملی کرونا در همان زمان اقدام به درجه بندی کرد و دیگر امکان جا دادن تاکسیرانان در این اولویت نبود.‌

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.