| کد خبر: 202408 |

بسیج می‌تواند با بالاترین کیفیت به کمک مدیریت شهری بیاید

به مناسبت چهل سالگی بسیج، مراسم تجلیل از بسیجیان نمونه در معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار شد

تین نیوز

محسن پورسیدآقایی در مراسم تجلیل از بسیجیان نمونه معاونت حمل ونقل و ترافیک گفت: ۴۰ سال قبل امام خمینی(ره) دستور تشکیل بسیج و ارتش ۲۰ میلیونی را صادر کردند که نقطه عطفی در انقلاب اسلامی پدید آمد و اکنون هرچه از انقلاب می گذرد و فتنه هایی که از سوی دشمنان نظام برنامه ریزی می شود، تدبیر امام راحل بیش ازپیش آشکار می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران؛ پورسیدآقایی افزود: اتفاقات اخیر صورت گرفته به بهانه ی گرانی بنزین نشان داد بسیج، انقلاب را بیمه کرده است. مسئله ی ما با غرب هیچ گاه ریشه ای حل نخواهد شد و دشمنان نظام دست از سر انقلاب اسلامی برنخواهند داشت.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران با تاکید بر اینکه هدف ما تحقق منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در شهرداری تهران است اظهار داشت: بسیج مایه خیر و برکت است و تفکر بسیجی است که آرمان های انقلاب اسلامی را به سمت رشد و تعالی سوق می دهد.

پورسیدآقایی در ادامه با بیان اینکه تبلیغ ناکارآمدی و فساد در کشور دو نقطه ی آسیب به انقلاب اسلامی است که با سیاه نمایی برنامه ریزی شده مطرح می شود گفت: حتما در مدیریت کشور ایراد و کاستی جدی وجود دارد اما نباید هر کار خوبی هم که تاکنون صورت گرفته نادیده گرفته شود و معتقدم فساد افسار گسیخته ای که از سوی دشمنان انقلاب مطرح و سیاه نمایی می شود واقعیت ندارد. نظام در برخورد با فساد جدی است و البته نیاز به برنامه های مدون و علمی دارد.

وی تاکید کرد: نمره ی مدیریت نظام نمره ی قبولی است و باید با همت و تلاش بسیجیان از سیاه نمایی دشمنان جلوگیری کرد.

پورسیدآقایی گفت: اعتقاد ما آن است که بسیج می تواند با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه در تمامی زمینه ها به کمک مدیریت شهری بیاید.

تفکر و روحیه بسیجی ضامن امنیت و پایداری در کشور

در ادامه «محمد بنی حسن» فرمانده بسیج معاونت و سازمان حمل ونقل و ترافیک با بیان اینکه در هرجایی که تفکرات و اراده بسیج پای کار بوده، موفقیت نیز به دست آمده است، تصریح کرد: خوشبختانه وظایف خود را در راستای تحقق اهداف مدیریت شهری در حوزه حمل ونقل و ترافیک به خوبی انجام داده ایم.

وی با بیان اینکه بسیج در راه دفاع از دین خدا پیر شد اما در این مکتب پایدار و ماندگار ماند، اضافه کرد: بنیان استراتژیکی و تجارب دانش که بسیج دارا است، در هیچ برهه زمانی اجازه نداد محاسبات اعتقادی و ارزشی در کشور خدشه دار و کمرنگ شود.

بنی حسن در پایان تفکر و روحیه بسیجی و اعتقاد به نیروهای جوان و تکیه بر تخصص و دانش بومی را در شرایط حساس کنونی کشور بهترین ضامن امنیت و پایداری و اهرم مطمئن جمهوری اسلامی در عبور از شرایط سخت دانست

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.