| کد خبر: 181665 |

◄ تقدیر حناچی از عملکرد مرحوم حبیبی در بازسازی باغ نگارستان

پیروز حناچی، شهردار تهران با اشاره به موقعیت باغ نگارستان، گفت: باوجود این‌که این مکان متعلق به شهرداری نیست، جلسه را در این باغ برگزار کردیم که یکی از معدود باغات به‌جامانده از دوران قاجار و از قدیمی‌ترین ابنیه دانشگاه تهران است.

تین نیوز

پیروز حناچی، شهردار تهران با اشاره به موقعیت باغ نگارستان، گفت: باوجود این‌که این مکان متعلق به شهرداری نیست، جلسه را در این باغ برگزار کردیم که یکی از معدود باغات به‌جامانده از دوران قاجار و از قدیمی‌ترین ابنیه دانشگاه تهران است.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از شهرنوشت، حناچی در جلسه شورای معاونان، مشاوران و شهرداران که با حضور فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در باغ نگارستان برگزار شد، گفت: یک ارگان دولتی در دهه ۷۰ تصمیم گرفت این مکان را تخریب و در زمین آن سه برج بسازد؛ اما یک عقل سلیم نه‌تنها جلوی این کار را گرفت، بلکه توانست برای بازسازی و مرمت این مجموعه اعتبارات لازم را تأمین کند؛ او کسی نبود جز مرحوم «حسن حبیبی» که بدون چشم‌داشت این مجموعه را به وضعیت مطلوب رساند.

شهردار تهران در ادامه این نشست به برگزاری جلسه با مدیران اورژانس تهران اشاره کرد و گفت: در این جلسه سه انتظار اورژانس از شهرداری تهران مطرح شد؛ اولین تقاضا مربوط به ایجاد توقفگاه برای آمبولانس‌ها در ایستگاه‌های آتش‌نشانی بود. دومین انتظار این عزیزان به درنظر گرفتن محل‌هایی در سطح شهر برای استقرار موتور آمبولانس مربوط می‌شد و درنهایت آخرین درخواست اورژانس از ما شناسایی مکان‌هایی برای پد بالگردهای امدادرسانی بود.

گودهای پرخطر موضوع دیگری بود که حناچی در این نشست به آن اشاره و بیان کرد: گودهای پرخطر پدیده‌ای است که باید نسبت به آن حساسیت نشان دهیم. گودهای عمیق پرخطر را باید تنها با ساخت سازه یا فشرده کردن سطوح خاک، به لایه‌ای ایمن تبدیل کرد و به‌هیچ‌وجه نباید صرفاً به ریختن خاک در آن‌ها اکتفا کرد.

در ادامه این جلسه پیروز حناچی ضمن تکریم از خدمات سردار محمدرضا علی‌پور، سکان یگان حفاظت شهرداری تهران را به سردار محمدکریم بیات سپرد و در همین رابطه گفت: مدیریت شهری نیازمند همکاری همه دستگاه‌هایی است که به‌نوعی در آن نقش دارند و هیچ‌کدام از دستگاه‌ها نمی‌تواند به‌تنهایی کاری از پیش ببرد. ما مانند یک ارکستر سمفونی هستیم و نباید هرکسی ساز خودش را بزند بلکه باید به‌صورت هماهنگ و یکنواخت هم‌نوازی کنیم و خروجی نهایی نیز نوایی باشد که مردم تهران از آن استفاده کنند و لذت ببرند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.