| کد خبر: 180411 |

◄ ساماندهی ایستگاه تاکسی ون در خیابان بوعلی منطقه ۱۵

معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه ۱۵ از ساماندهی ایستگاه تاکسی ون در خیابان بوعلی غربی به ترمینال و متروی جنوب خبر داد.

تین نیوز

معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه ۱۵ از ساماندهی ایستگاه تاکسی ون در خیابان بوعلی غربی به ترمینال و متروی ترمینال جنوب خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مسعود لواف‌زاده معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه با اعلام مطلب فوق افزود: به منظور رفع ترافیک، تردد روان خودروها و عابران پیاده ایستگاه مبدا تاکسی ون در خیابان بوعلی غربی به ترمینال و متروی ترمینال جنوب با ایستگاه اتوبوس آن محدوده جابه‌جا شد.

وی در ادامه به تشکیل کارگروه تخصصی بررسی مسیر خطوط تاکسی شهرک مشیریه و رضویه اشاره کرد و گفت: این کارگروه بنا به درخواست شهروندان و دبیران شورایاری تشکیل و در آن افزایش طول مسیر خط تاکسی ۱۵۲۱ متروی ترمینال جنوب به رضویه (امتداد خط از چهارراه عرب‌ها به سمت شهرک رضویه) بررسی شد.

به گفته وی، یکی از موانع اصلی تحقق این موضوع، مسئله سد معبر وانت‌بارها در تقاطع خیابان اسکندر لو بود که با ایجاد ترافیک سنگین شبانگاهی در محدوده، مانع تردد روان تاکسی‌ها و اتلاف زمان طولانی برای رانندگان خطی دررسیدن به ایستگاه مبداء می‌شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه با اشاره به این‌که رفع سد معبر در دستور کار شهرداری ناحیه قرار گرفت، گفت: هم‌چنین طرح مطالعاتی نیازسنجی شهروندان و آماربرداری خط تاکسی در حال انجام است تا تصمیم‌گیری نهایی بر اساس شواهد و مستندات مربوطه اتخاذ شود.

شایان ذکر است؛ معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه، رئیس کلانتری مشیریه، شهردار ناحیه چهار، رئیس اداره حمل‌ونقل عمومی و مدیر تاکسیرانی از اعضای این کارگروه هستند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.