| کد خبر: 178755 |

◄ صاحبان قدرت مانع نظارت بر تاکسی‌های اینترنتی

ابزارهای قدرتی مانع از تدوین دستورالعمل فعالیت تاکسی‌های اینترنتی می‌شوند. محسن پورسیدآقایی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: این ابزارها جلوی نظارت شهرداری بر شرکت‌های تاکسی‌های اینترنتی را می‌گیرد.

تین نیوز

ابزارهای قدرتی مانع از تدوین دستورالعمل فعالیت تاکسی‌های اینترنتی می‌شوند.

محسن پورسیدآقایی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: این ابزارها جلوی نظارت شهرداری بر شرکت‌های تاکسی‌های اینترنتی را می‌گیرد.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، پورسیدآقایی در مورد تدوین آیین‌نامه‌ای برای تاکسی‌های اینترنتی گفت: آیین‌نامه‌ای برای همه تاکسی‌های اینترنتی تدوین‌شده که براساس آن در مورد نحوه اخذ مجوز،‌ چگونگی نظارت و ضوابط فعالیت آنها دستورالعمل‌هایی مشخص‌شده است.

او بابیان اینکه تدوین این آیین‌نامه دو بار در دستورکار شورای‌عالی ترافیک قرارگرفته اما از دستور خارج‌شده گفت: کماکان ما به‌دنبال وضع قوانین نظارت بر آنها هستیم تا شهرداری بتواند کار قانونی خود را در حوزه نظارت بر خودرو و رانندگان درون‌شهری به‌زودی اجرایی کند. اگر این آیین‌نامه در شورای‌عالی ترافیک کشور تصویب شود برای همه تاکسی‌های اینترنتی لازم‌الاجرا خواهد بود.

به‌نظر می‌رسد نظارت بر تاکسی‌های اینترنتی با منافع عده‌ای از افراد بانفوذ در تضاد است و این مسئله باعث بروز بحران‌هایی در مدیریت شهری شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.