| کد خبر: 174598 |

◄ شرط ارائه تخفیف طرح ترافیک به رانندگان اسنپ و تپسی اعلام شد

تاکسی‌های اینترنتی هم می‌توانند از تخفیف استفاده کنند.

تین نیوز

محسن پورسیدآقایی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: در خصوص لایحه طرح ترافیک، از اول سال آژانس‌ها و وانت‌بارها با تخفیف پنجاه‌درصد محاسبه می‌شده. اما برخی مراجعین اعتراض داشتند که به نسبت سال گذشته افزایش هزینه وجود داشته و خواستار تخفیفات بیشتری شدند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، پورسیدآقایی افزود: با بررسی‌های که در شهرداری انجام شد، ما پیشنهادی را که به شورای شهر ارائه دادیم که تخفیف آژانس‌ها و وانت‌بارها هفتاد درصد شود. ارائه این تخفیف منوط به ثبت‌نام در سامانه «تهران من» است.

به گفته وی، هم آژانس‌ها و هم وانت‌ها، حداقل سه سفر باید در روز داشته باشند که مطمئن‌ شویم شغلشان این است. نه اینکه صرفاً تفننی و خارج از ساعت کار دیگرشان، مشغول به انجام این کار شوند. یا مثلاً برخی وانت دارند و فقط برای رفت‌وآمد خودشان استفاده می‌کنند.

پورسیدآقایی درباره طرح ترافیک تاکسی‌های اینترنتی نیز گفت: چون این تاکسی‌ها مجوزی از شهرداری ندارند، اگر بیایند مجوز بگیرند و ما آن‌ها را جزو حمل‌ونقل عمومی تصور کنیم، می‌توانیم این تخفیف را برای آن‌ها هم قائل شویم.

او افزود: هر خودرویی که در محدوده طرح ترافیک تردد می‌کند، اگر در سامانه ثبت‌نام کرده باشد از اعتبارشان برداشت می‌شود و باقی از طریق پلاک خودرو، مورد پیگیری و ثبت تخلف قرار می‌گیرند که در موقعیت‌هایی مثل تعویض پلاک یا فروش خودرو، مکلف به تسویه‌حساب و پرداخت بدهی خود هستند.

به گفته وی افراد با مراجعه به سامانه‌ی مربوطه می‌توانند ببیند برای هر خودرو چقدر بدهی ثبت‌شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.