| کد خبر: 164684 |

◄ امضای ⁠⁣تفاهم‌نامه‌ «تهران هوشمند» میان «فاوا» و شهرداری منطقه 2

شهردار منطقه دو از امضای توافق نامه تهران_هوشمند میان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران و شهرداری منطقه در سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران خبر داد.

تین نیوز

شهردار منطقه 2 از امضای توافق نامه تهران هوشمند میان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران و شهرداری منطقه در سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، رسول کشتپور با ابراز رضایت از ایجاد چنین فرصتی، منطقه دو را آماده همکاری برای برنامه‌های مبتنی بر هوشمندسازی دانست و اظهار کرد: حرکت به سمت هوشمندسازی تهران مسیری است که باید با سرعت بیشتری در آن گام برداریم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به مشکلات و اولویت‌های این منطقه، آلودگی هوا و رفع آن را از مهم‌ترین چالش‌های پیش روی مدیریت شهری عنوان کرد و استفاده از توان ICT را در این راه مؤثر خواند و خطاب به مدیریت سازمان فاوا ، تصریح کرد: باید برداشت مشترکی از شهر هوشمند داشت و این‌که چه کارهایی در این شرایط قابل انجام است، در طرح پایلوت شهر هوشمند، منطقه دو را در اختیار می‌گذاریم.

در ادامه فرجود مسئول ارتباطات و فناوری شهرداری تهران، با اشاره به اهمیت اولویت‌بندی در انجام پروژه‌های هوشمندسازی و با تأکید بر اهمیت چگونگی تعیین مدل کسب و کار به نحوی که برای شهرداری تهران منفعت ایجاد کند، گفت: تحول دیجیتالی، دگرگونی است که در لایه‌های درونی شهرداری باید ایجاد شود و قطعا تأثیرات آن در ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان قابل مشاهده است.

وی به نقش و تأثیر تبادل و به اشتراک گذاری اطلاعات و تجربیات برای جلوگیری از انجام موازی کاری و اهمیت یکپارچه سازی اشاره کرد و گفت: ایجاد یکپارچگی در ابعاد برنامه‌ریزی، معماری و فنی از اهمیت بسیار برخوردار است، چراکه در صورت عدم اتصال سیستم‌های مختلف به یکدیگر، سیستم‌های آتی در ارائه خدمات منسجم دچار اختلال خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.