| کد خبر: 162390 |

◄ از 15 اسفند، مراکز تجاری تا یک بامداد فعال اند

به جهت توزیع ترافیک اسفندماه ساعات کاری مراکز تجاری تهران افزایش می‌یابد.

تین نیوز

محسن پور سید اقایی معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اعلام خبر افزایش ساعات کاری مراکز تجاری تهران، گفت: فرمانده انتظامی تهران با این پیشنهاد موافقت کرد.

پور سید اقایی صبح امروز در حاشیه جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: از 15 اسفندماه ساعت کاری تمامی مراکز تجاری تا 1 بامداد خواهد بود و مترو تا ساعت 24 خدمت رسانی خواهد کرد.

او افزود: مردم می توانند با خیال راحت به خرید بپردازند؛ چراکه بر اساس تمهیدات اندیشیده شده سرویس دهی آخرین قطار در همه خطوط تا ساعت 24 خواهد بود و همچنین ساعات کاری اتوبوس رانی و بی آرتی را نیز افزایش دادیم.

پورسید آقایی در ادامه بابیان اینکه بر اساس مصوبه امروز شورای شهر قیمت بلیط تک سفره  از 800 به هزار رسید گفت: همچنین قیمت بلیت متروی حومه از 800 تومان به 1500 تومان و قیمت بلیت متروی فرودگاه امام خمینی به 7500 تومان رسیده است

به گفته او، مردم عادی که از کارت بلیت های مدت دار فصلی، شش ماه و یک سال استفاده کنند علاوه بر اینکه از تخفیف های معمول بهره مند می شوند 25 درصد تخفیف دیگر نیز دریافت خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران در پاسخ به سوالی در خصوص احتمال مخالفت فرمانداری با این رقم افزایش قیمت بلیت گفت:  صحبت خاصی در این زمینه انجام نشده اما با توجه به شرایط موجود  این رقم معقول است چراکه بر اساس قانون یک سوم پول بلیت را مردم، یک سوم دولت ویک سوم شهردرای باید بپردازند که شهرداری به نیابت از دولت آن را پرداخت می کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.