| کد خبر: 141512 |

◄ بالاخره شهرداری به فکر ساماندهی حمل بار در تهران افتاد/ افزایش ساعات ممنوعیت تردد کامیون‌ها در شهر

معاون حمل‌ونقل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از افزایش ساعات ممنوعیت تردد کامیون‌ها در شهر که مبداء آن بزرگراه آزادگان است خبر داد.

تین نیوز

معاون حمل‌ونقل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از افزایش ساعات ممنوعیت تردد کامیون‌ها در شهر که مبداء آن بزرگراه آزادگان است خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، مهدی وحدت‌کار با اشاره به این مطلب که این موضوع مصوبه کمیسیون حمل‌ونقل بار شهرداری تهران است، اظهار داشت: مصوبه اخیر ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت بین ساعات 6 صبح تا 23 شب، کار مشترکی است میان شهرداری، پلیس راهور و وزارت کشور که با تصویب نهائی وزارت کشور از تاریخ 18/5/96 به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

وی که در گفت‌وگو با این شبکه خبری سخن می‌گفت، افزود: این طرح مصوبه جدیدی نیست و تنها یک ساعت به ساعات ممنوعیت تردد کامیون به دلایل ترافیکی افزوده شده است که به زودی شاهد اجرای آن خواهیم بود.

وحدت‌کار با اشاره به این مهم که مسئولیت بررسی، طرح و اجرا بر عهده شورای ترافیک تهران با مسئولیت شهردار است، گفت: یکی از مصوبات اخیر این شورا که با حضور شهردار، رئیس پلیس و مسئولان وزارت کشور برگزار می‌شود افزایش ساعات تردد کامیون ممنوع بود که به نظر می‌رسد با توجه به حجم زیاد ترافیک در تهران کاملا کارشناسی شده باشد.

معاون حمل‌ونقل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران یادآور شد: محدوده کامیون ممنوع اتوبان آزادگان است به داخل تهران.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اشاره‌ای داشت به طرح ساماندهی ناوگان باری شهر تهران و گفت: مقرر شده تا با همراهی وزارت کشور از این پس حضور ناوگان باری در این کلان‌شهر تنها با در اختیار داشتن پروانه فعالیت امکان پذیر باشد.

وحدت‌کار در پایان سخنان خود، خاطرنشان کرد: این کار با شیب نرمی در حال اجرا است و هزینه‌ای برای شرکت کنندگان در طرح ساماندهی ناوگان باری شهری برای متقاضیان حضور در طرح به همراه نخواهد داشت، این طرح دارای ابعد گسترده‌ای است که در آینده به اطلاع عموم می‌رسد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.