| کد خبر: 137959 |

آغاز پویش از "خودمان شروع کنیم" از سوی سازمان حمل و نقل شهرداری تهران

معاون آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از آغاز به کار فاز دوم پویش از خودمان شروع کنیم با موضوع احترام به عابر پیاده و برای هوای پاک شهر رکاب بزنیم خبر داد.

تین نیوز

معاون آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از آغاز به کار فاز دوم پویش از خودمان شروع کنیم با موضوع احترام به عابر پیاده و برای هوای پاک شهر رکاب بزنیم خبر داد.

 محمدرضا زمردیان با بیان این مطلب افزود: پس از تجربه موفقیت آمیز فاز نخست این کمپین که با استقبال شهروندان روبرو شد، این بار با هدف ارتقای فرهنگ ترافیک در رابطه با نوع رفتار عابر و قوانین و تکالیفی که عابرپیاده در رفتارهای ترافیک روزانه و همچنین قوانین و تکالیفی که راکبین خودرو و موتورسیکلت در قبال عابران دارند، برگزار می شود.

زمردیان افزود: در حوزه حمل و نقل پاک ضمن حمایت از پویش سه شنبه های بدون خودرو باتوجه به شرایط و وضعیت تهران کمپین پنجشنبه‌های پاک را با شعار برای هوای پاک شهر رکاب بزنیم در برنامه داریم و هدف ما علاوه بر توسعه دوچرخه سواری حمایت از هر نوع رفتار حمل و نقلی است که باعث کاهش آلودگی هوا و ترافیک شود.

معاون آموزش سازمان حمل و نقل در ادامه اظهار کرد: از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد شهر تهران برای توجه به موضوع مشارکت اجتماعی در کاهش ترافیک، تصادفات و... بهره خواهیم گرفت و امیدواریم با حضور پررنگ مردم شاهد وضعیت مطلوب‌تری از رفتارهای ترافیکی باشیم.

وی ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در روزهای سه شنبه و پنج شنبه هر هفته 60 گروه نمایشی بیش از 370 اجرا در راستای ارتقای فرهنگ ترافیک خواهند داشت.

معاون آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه گروه ها در 20 تقاطع پر تردد، 5 بوستان شهری و 4 مسیر دوچرخه سواری تهران فعالیت خود را آغاز می‌کنند، بیان کرد: در بوستان‌های ملت، پرواز، پلیس، ولایت و دریاچه شهدای خلیج فارس نمایش و پرفورمنس‌هایی با موضوع احترام به عابر پیاده و حمل و نقل پاک اجرا می شود.

وی در ادامه با اشاره به 4 منطقه پایلوت طرح جامع دوچرخه سواری یادآور شد: مناطق12،11،7 و6 در حال طراحی مسیر دوچرخه سواری ایمن و برنامه ریزی بلندمدت برای این حوزه هستند و به همین دلیل 4 گروه 10 نفره دوچرخه سوار با شعار برای هوای پاک شهر رکاب بزنیم در خیابان های بلوار کشاورز، خیابان بهشتی، محدوده بازار تهران و میدان منیریه فعالیت خواهند کرد.

براساس گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، معاون آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به سه شعار اصلی فاز دوم کمپین از خودمان شروع کنیم تاکید کرد: احترام به عابر پیاده با هدف آشنایی مردم با قوانین عابر پیاده،ترویج دوچرخه سواری با شعار برای هوای پاک شهرمان رکاب بزنیم و پنجشنبه های پاک ، مهمترین اهداف مرحله دوم پویش از خودمان شروع کنیم هستند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.