| کد خبر: 35267 |

مجری طرح توسعه فرودگاه امام در گفتگو با تین نیوز:

◄ بودجه ۲۶هزار میلیاردتومانی برای بهره‌برداری از شهر فرودگاهی امام لازم است

تین نیوز | مجری طرح توسعه فرودگاه امام، گفت: برای ساخت کل شهر فرودگاهی امام، حدود 26 هزار میلیارد تومان، اعتبار نیاز است.

غلامرضا شیرازیان در گفتگو با خبرنگار تین نیوز، با تاکید بر اینکه برای کل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با در نظر گرفتن سرمایه گذاری بخش خصوصی و دولتی، حدود 26 هزار میلیارد تومان نیاز است، اظهار کرد: در حال مذاکره با چندین گروه سرمایه گذار داخلی و خارجی هستیم اما هنوز هیچ قراردادی در این زمینه منعقد نشده است.

وی به پروژه هتل فرودگاه امام اشاره کرد و گفت: پروژه هتل فرودگاه حضرت امام تقریبا به اتمام رسیده و انشاءالله در سال جاری افتتاح خواهد شد.

مجری طرح توسعه فرودگاه امام تصریح کرد: امیدوارم با بهره برداری از این پروژه که با حضور مستقیم بخش خصوصی به نحو احسنت و در سطح بالای بین المللی و رعایت کامل استانداردهای هتل سازی فرانسه به سرانجام رسیده است، پروژه های دیگر نیز با مشارکت بخش خصوصی و حمایت های دولت تدبیر و امید آغاز شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • آزمایشگاه تشخیص طبی 0 0

    جناب دکتر شیرازیان قربان اون چهره بشاش تان گردم نکند خدای نکرده این گونه افاضات مصداق سنگ بزرگ برداشتن است بیائید آرام تر با هم برویم شما خود واقفید که افرادی کمین دارند تا هدف شهر فرودگاهی را نقش بر آب کنند از این طائفه آبی گرم نمی گردد به نظرم بروید سراغ نمایندگان مجلس و وزیر راه شاید شفا دهند و حداقل کور نمی کنند چون تو همین نزدیکی ها آب را گل نکنید شاید یه نفر … نشسته حالا کارها رازخمی کنید انشالله تو دوره های بعد یک کارهائی می کنند فعلا که این شهر فرودگاهی چند تا قیم پیدا کرده و فرستادند آزمایش DNA تا نسبت هر کدامشان را پیدا کنند بعد ۲۶۰ میلیارد درست می شود نگران نباشید

  • alex dunn 0 0

    پروژه هتل فرودگاه ۶ سال زمان برد، با این روند شهرک فرودگاهی ۶۰ سال زمان خواهد برد۰ تا آنزمان فرودگاه امام عملا بدون کاربری خواهد بود۰منطقه چهار نعل در حال توسعه است۰

  • مدیر 0 0

    بنده به نوبه خودم بابت افتتاح این هتل زیبا به دکتر شیرازیان عزیز، همسر محترمشان و آقا ایمان جان تبریک عرض کرده و امیدوارم این تیم توانمند در تکمیل ترمینال زیارتی که در حال حاضر مهمترین پروژه در فرودگاه امام خمینی ره می باشد نیز موفق باشند.

  • حسینی 0 0

    دکتر جان، فرودگاه امام فقط پول و سرمایه نیاز نداره، فکر و قدری آینده نگری ارزشی بالاتر از پول و سرمایه میتواند داشته باشد. در زمان مدیریت قبلی و جدیدتان پروژه های مهمی مانند پل و هتل آغاز و به بهره برداری رسیده است. اما آیا از خودتان پرسیده اید به چه قیمتی؟ بیش از پنجاه میلیارد تومان صرف ساخت پلی فرمودید که وظیفه اش ارتباط بین پارکینگ و ترمینال بوده است اما در زمان افتتاح با حذف بیش از نیمی از پارکینگ توسط هتلی که مایه افتخارتان است عملا بی مصرف گردیده است. بعنوان برادر کوچکترتان از شما میخواهم از اعتراف به اشتباهات گذشته هراس نداشته و با شجاعت در اتخاذ تصمیمات جدید و بدور از تعجیل از هدر رفتن بیش از پیش سرمایه های ملی جلوگیری فرمایید.

  • مدیر بازنشسته 0 0

    من شخصا با نظر مهندس حسینی موافقم ولی نباید زحمات دکتر شیرازیان را در مورد پیگیری تشکیل شرکت شهر فرودگاهی نادیده گرفت.

  • ناشناس 0 0

    با تشکر از آقای حسینی و توجه شما این موضوع کار انجام شده مدیرکل وقت فرودگاه امام و مجری محترم وقت می باشد. آقای دکتر شیرازیان چگونه می توانند پاسخگو باشند؟