| کد خبر: 227300 |

احتمال کاهش پروازهای خوزستان با گسترش کرونای انگلیسی

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: با توجه به شیوع کرونای انگلیسی و تصمیمات ستاد ملی کرونا در خصوص مدیریت پروازها به خوزستان، احتمال دارد شاهد کاهش پروازهای ورودی و خروجی خوزستان باشیم؛ البته تاکنون چیزی در این خصوص اعلام نشده است.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: با توجه به شیوع کرونای انگلیسی و تصمیمات ستاد ملی کرونا در خصوص مدیریت پروازها به خوزستان، احتمال دارد شاهد کاهش پروازهای ورودی و خروجی خوزستان باشیم؛ البته تاکنون چیزی در این خصوص اعلام نشده است.

به گزارش تین نیوز، سیدمهدی رزاز در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت پروازهای فرودگاه‌های خوزستان با توجه به گسترش شیوع کرونای انگلیسی در استان اظهار کرد: دستورالعمل‌هایی که از ستاد مبارزه با کرونا به فرودگاه‌ها ابلاغ شده است به صورت کامل در فرودگاه‌های خوزستان در حال اجرا است.

وی افزود: همه بخش‌های فرودگاه‌ها ضدعفونی می‌شوند و وضعیت سلامت مسافران نیز پیش از سفر از طریق نرم‌افزاری که از سوی دانشگاه علوم پزشکی در اختیار ما قرار داده شده است، بررسی می‌شود.

رزاز گفت: استفاده از ماسک در همه بخش‌های فرودگاه‌ها اجباری است و پروازها نیز با ۶۰ درصد ظرفیت مسافر انجام می‌شوند؛ همه این اقدامات به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونای انگلیسی و تصمیمات ستاد ملی کرونا در خصوص مدیریت پروازها به خوزستان، احتمال دارد شاهد کاهش پروازهای ورودی و خروجی خوزستان باشیم؛ البته تاکنون چیزی در این خصوص اعلام نشده است اما با تشدید وضعیت شیوع کرونا، احتمالا پروازها کاهش می‌یابد.

وی گفت: با توجه به صنعتی بودن استان خوزستان، برخی پروازها همیشه باید انجام شوند اما ممکن است پروازهای مسافری که به قصد سفر و گردش به خوزستان انجام می‌شوند با توجه به شرایط فعلی استان خوزستان کاهش پیدا کنند.

رزاز تصریح کرد: در حال حاضر خوزستان مقصد هیچ پرواز خارجی نیست و مسافران عراقی که عامل شیوع کرونای انگلیسی در استان بوده‌اند از طریق مرزهای زمینی وارد استان شده‌اند. در حال حاضر هیچ پرواز خارجی مسافری وارد فرودگاه‌های خوزستان نمی‌شود و تنها یک پرواز باری از کویت وجود دارد که هفته‌ای سه مرتبه انجام می‌شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.