| کد خبر: 223822 |

حمایت مالی از طرح‌های کاربردی پژوهشگران صنعت هوانوردی

دبیر شورای تحقیقات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران مهمترین اقدامات و برنامه‌های گروه مدیریت دانش این اداره کل را نیازسنجی اولویت‌های پژوهشی در حوزه های فرودگاهی و هوانوردی و حمایت مالی از طرح های کاربردی عنوان کرد.

تین نیوز

دبیر شورای تحقیقات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران مهمترین اقدامات و برنامه‌های گروه مدیریت دانش این اداره کل را نیازسنجی اولویت‌های پژوهشی در حوزه های فرودگاهی و هوانوردی و حمایت مالی از طرح های کاربردی عنوان کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، شهرام خلج زاده، دبیر شورای تحقیقات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با ابراز خرسندی از نام گذاری یک هفته به نام «پژوهش» عنوان کرد: بررسی امور پژوهشی شرکت شامل تعیین اولویت های پژوهشی، پروپوزال ها، مقالات، پایان نامه ها و طرح های پژوهشی در دستور کار شورای تحقیقات فرودگاهی و گروه مدیریت دانش است.

دبیر شورای تحقیقات شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در معرفی مهمترین اقدامات انجام شده شرکت در حوزه پژوهش طی یک سال اخیر گفت: در این راستا می‌توان به نیاز سنجی اولویت‌های پژوهشی در سطح ستاد و فرودگاه‌ها،  بررسی تعداد ۸۰ اولویت پژوهشی و تأیید و ثبت ۳۵ مورد آن جهت بهره برداری پژوهشگران و بررسی ۳۷ طرح پژوهشی در قالب پروژه، پایان نامه و مقاله و حمایت مالی از ۱۲ مورد اشاره کرد.

وی افزود: هفت طرح پژوهشی در سامانه سمات ملی(سامانه مدیریت اطلاعات تحقیقاتی) درج شد که سه مورد آن به انعقاد قرارداد انجامید.

خلج زاده همچنین از درج ۱۵ عنوان اولویت پژوهشی مصوب شورا در سامانه ساتع (سامانه مدیریت اطلاعات پژوهش و فناوری عتف)، دریافت پروپوزال پژوهشی از دانشگاه های مختلف، ارزیابی پروپوزال ها توسط واحدهای ذیربط  و پیگیری جهت انعقاد قراردادهای پژوهشی خبر داد.

وی همچنین به انعقاد قرارداد « طراحی و بکارگیری سامانه جامع مدیریت دانش و مستندسازی شرکت فرودگاه ها» با دانشگاه شهید بهشتی اشاره کرد و گفت: این سامانه بر روی سرور شرکت مستقر و به صورت پایلوت در معاونت برنامه ریزی و نظارت برای اجرای برنامه های آموزشی برای نمایندگان و کاربران سامانه مدیریت دانش و نظارت بر کارکرد سامانه مدیریت دانش در جهت حل و شناسایی مشکلات و بهبود سامانه پیاده سازی شده است.

به گفته خلج زاده، اخیرا کتابچه خلاصه طرح های پژوهشی حمایت شده شرکت فرودگاه ها تدوین شده است.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.