◄ راهاندازی سامانه مکانیزه پایش رضایت مسافران در فرودگاه مهرآباد
با هدف ارتقای سطح خدمات، سامانه مکانیزه نظرسنجی و رضایت مسافران در فرودگاه مهرآباد راهاندازی شد.
این سامانه که با کمک گرفتن از توان و دانش داخلی کشور ساخته شده است به شیوه فرودگاههای تراز اول دنیا کیفیت خدمات را با استفاده از نظرات افراد خدمت گیرنده میسنجد و به منظور دسترسی راحت ۱۵ دستگاه از آن در نقاط مختلف ترمینال یک، همچون سالن عمومی و ترانزیت، کانترهای پذیرش و صدور کارت پرواز، واحد اطلاعات، نمازخانهها، رستورانها و فروشگاهها قرار داده شده است.
کیفیت خدمات فرودگاهی (ASQ)یکی از موارد مهم مورد تاکید سازمان بینالمللی هواپیمایی کشوری (ایکائو) است که به دنبال سنجش سطح خدمات فرودگاهها از نظر مسافران و مراجعان است و با توجه به پرسشنامه استاندارد و تحلیل آنها نقاط قوت و ضعف موجود در فرودگاهها مشخص میشود.
فرودگاه مهرآباد به عنوان یکی از فرودگاهای پیشرو در ASQ از پنج سال پیش اقدام به جمعآوری نظرات مسافران کرده است و اکنون با استفاده از سامانههای جدید در تلاش اسنت که زمینه دسترسی و پاسخگویی آسان و سریع مسافران را فراهم کند.
با توجه به اینکه این سامانه میتواند در راستای مقوله مشتریمداری و مشتریگرایی در بازار رقابت جهانی، تکریم مسافران و افزایش رضایت آنها، کمک شایان توجهی را به حوزه فرودگاهی ارائه کند بزودی در سایر ترمینالهای فرودگاه مهرآباد نیز راهاندازی خواهد شد.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.