| کد خبر: 180139 |

◄ فرودگاه مهرآباد، زمستان را با طوفان خبری آغاز کرد

فرودگاه بین‌المللی مهرآباد در آذرماه سال جاری توانست رتبه نخست اطلاع‌رسانی و تولید محتوا را در میان 58 فرودگاه کشور کسب کند.

تین نیوز

فرودگاه بین‌المللی مهرآباد در آذرماه سال جاری توانست رتبه نخست اطلاع‌رسانی و تولید محتوا را در میان 58 فرودگاه کشور کسب کند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ فرودگاه مهرآباد با تولید 14 خبر در آذرماه سال جاری توانست جایگاه نخست خود را که فرودگاه بین‌المللی مشهد ماه گذشته (آبان ماه) از آن خودکرده بود، دوباره به دست آورد و زمستان 97 را در میان 58 فرودگاه کشور پرخبر آغاز کند.

بر اساس آمار منتشرشده در میان فرودگاه بین‌المللی پس از فرودگاه مهرآباد٬ فرودگاه شیراز با هفت خبر، فرودگاه‌های یزد، تبریز و اصفهان با 5 خبر به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند. فرودگاه مشهد با 3 و زاهدان و کرمان با تولید یک خبر در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند. در این میان فرودگاه بین‌المللی‌های بین المللی بندرعباس و امام‌خمینی بدون خبر جایگاه آخر این جدول را به خود اختصاص داد.

در میان فرودگاه‌های مرز هوایی نیز فرودگاه اهواز با تولید شش خبر رتبه نخست را کسب کرد و فرودگاه‌های بوشهر با پنج خبر و گرگان و بجنورد با 3 خبر رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

بر اساس این آمار، فرودگاه ارومیه با تولید دو خبر و فرودگاه‌های بیرجند، شاهرود، خرم‌آباد، رشت، کرمانشاه و یاسوج به طور مشترک با تولید یک خبر رتبه‌های بعدی را به خود اختصاص دادند.

بر پایه این گزارش در آذرماه 180 خبر در پرتال شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران منتشر شد که از تعداد اخبار انتشاریافته در پرتال 68 خبر در بخش ویژه، 66 خبر در اخبار روز، 8 مورد در بخش داخلی، 20 مورد اطلاعیه و 30 مورد گزیده جراید بوده است.

بر اساس آمار٬ 38 فرودگاه کشور فاقد خبر بودند و روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران نیز در این میان تولیدات محتوایی خود را به عدد 89 مورد در ماه مهر رساند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.