| کد خبر: 160230 |

مه آبادی در بازدید از مهرآباد تاکید کرد

ابلاغ پیام تشکر وزیر راه و شهرسازی به مدیران و کارکنان مهرآباد

رحمت‌الله مه‌آبادی مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در بازدید از فرودگاه مهرآباد که همزمان با از سرگیری پروازهای این فرودگاه همراه بود، پیام تشکر وزیر راه و شهرسازی را به پاس زحمات مدیران و کارکنان مهرآباد به آنان ابلاغ کرد.

تین نیوز

رحمت‌الله مه‌آبادی مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در بازدید از فرودگاه مهرآباد که همزمان با از سرگیری پروازهای این فرودگاه همراه بود، پیام تشکر وزیر راه و شهرسازی را به پاس زحمات مدیران و کارکنان مهرآباد به آنان ابلاغ کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، رحمت اله مه آبادی صبح امروز(9 بهمن) همراه با چند تن از مدیران ارشد صنعت فرودگاهی و هوانوردی از جمله حسین اسفندیاری، قائم مقام مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، فرشید گلیج، مدیرکل دفتر مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و میرسعید صفی نیا، مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد برای بررسی اقدامات برنامه ریزی شده به منظور آماده سازی شرایط لازم برای از سرگیری پروازها به فرودگاه مهرآباد رفت.

رئیس هیات مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از بخش های مختلف از جمله ایرساید و لندساید و واحدهایی نظیر ایمنی، برج مراقبت و ماشین آلات بازدید و تمام کارهای انجام شده را با جزییات بررسی کرد.

وی درسخنانی گفت: امروز یک روز فراموش نشدنی برای همه ما به ویژه همکاران فرودگاه مهرآباد است. بارش شدید برف مشکلات زیادی را برای این فرودگاه ایجاد کرد و ما با بحران بزرگی مواجه شدیم که با لطف خدا و تلاش ستودنی، مثال زدنی و منحصر به فرد مدیرکل  مدیران، معاونین وی و کارکنان مهرآباد به سرانجام رسید.

وی افزود: امروز آمده ام تا پیام تشکر وزیر محبوب و متفاوت راه و شهرسازی را به مدیران و کارکنان مهرآباد ابلاغ کنم.

در جریان این بازدید که با ارائه گزارش توسط مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد همراه بود، مه آبادی نظارت دقیقی روی برنامه پروازهای ورودی و خروجی انجام داد و دستورهای لازم را برای ارائه خدمات سریع و باکیفیت به پروازها و مسافران صادر کرد.

همزمانی این بازدید با ورود هواپیمای شرکت معراج با شماره پرواز 2824 از اصفهان به مهرآباد از نکات جالب این برنامه بود.

در این بازدید همچنین علی عابدزاده، معاون وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی کشور، باهر، حسابرس کل وزارت راه و شهرسازی و مرتضی دهقان، معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشور حضور داشتند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.