| کد خبر: 56854 |

◄ پیش فروش تابستانه بلیت قطار + میزان تخفیفات ویژه

تین نیوز | شرکت سفیر ریل آسیا اقدام به پیش فروش بلیت تابستانه شرکت های حمل ونقل ریلی مسافری عضو خود کرد.

به گزارش تین نیوز، شرکت سفیر ریل آسیا به نمایندگی از 10 شرکت حمل و نقل ریلی مسافری (راه آهن بنیاد شرق، وانیل ریل، مهتاب سیر جم، نورالرضا اصفهان، ریل ترابر سبا، ریل سیر کوثر، جوپار، رعد تبریز، هستیا و راه آهن و حمل و نقل) پیش فروش بلیت سه ماه تابستان قطارهای خود شامل (نور ،غزال، سروش، نگین، مارال، دلیجان، کویر و 6 تخته لوکس مهتاب) در کلیه مسیر ها شروع کرد.

در این راستا متقاضیان می توانند با مراجعه به آژانس های مسافرتی طرف قرارداد این شرکت (2000 آژانس فروش) و یا سامانه فروش اینترنتی www.safirrail.ir و سایت راه آهن جمهوری اسلامی ایران www.rai.ir اقدام به تهیه بلیت نمایند.

شایان ذکر است شرکت سفیر ریل آسیا تخفیفات ویژه ای برای مسافران خود در نظر گرفته که به شرح زیر است:
1. تخفیف 25 درصدی برای کسانی که تمایل دارند با خرید صندلی اضافی در قطار ،کوپه خود را به صورت در بست در اختیار داشته باشند.
2. تخفیف 50 درصدی برای مسافرانی که سن آنها بین 70 تا 80 سال است.
3. تخفیف 100 درصدی برای مسافرانی که سن آنها بالای 80 سال است.
4. تخفیف 50 درصدی برای مسافرانی که روز تولد آنها همزمان با روز سفرشان باشد.

همچنین این شرکت برای کلیه قطارهای که در بالا نام شان ذکر شد در تیر ماه از 10 تا 30 در صد تخفیف را اعمال می کند.

گفتنی است شرکت سفیر ریل آسیا در زمینه فعالیت فروش بلیت قطارهای مسافربری از طریق آژانس های داخل و خارج از کشور از طریق شبکه اینترنت، ایستگاه های اتوماتیک فروش بلیت، نمایندگان مستقر در ایستگاه ها و در سراسر کشور، اخذ هرگونه نمایندگی مرتبط با موضوع فعالیت شرکت و تعیین و ایجاد شعبه و اعطای نمایندگی کل در داخل و خارج از کشور با هدف ارائه خدمات مطلوب و متناسب با فروش بلیت، مهیا نمودن شرایط دسترسی سریع و آسان برای مردم جهت تهیه بلیت، نهایت تلاش در جهت پاسخگویی به مسافران و ذی نفعان با بالابردن سطح رضایت مندی مشتریان تشکیل شده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • چراغ 0 0

    سلام آنچه مشخص است ایجاد فضای رقابتی بین شرکت های حمل و نقل ریلی بیشترین منافع را برای مسافران داشته است و بیانگر آن است که فضای آزاد رقابتی بیشتر از فضای بسته حاکمیتی به نفع مسافران خواهد بود. البته امیدوارم این فضای آزاد رقابتی کمی خلاقیت را هم به همراه داشته باشد و صرفا به کپی کاری ختم نگردد.

  • علیرضا 0 0

    سلام. کاش سفیر کپی کاری می‌کرد!! رجاء اگر طرح منزلت(تخفیف به سالمندان) رو اعلام کرده، اجرا هم کرده. سفیر فقط اعلام کرده، غیر واقعی!! به نظر شما به این میگن کپی‌کاری!!