| کد خبر: 49556 |

مشتری مداری با طعم ریلی

◄ قطاری که دوست ندارید از آن پیاده شوید!

تین نیوز | پنجشنبه هفته گذشته، قطار پنج ستاره‌ "زندگی" از تهران به سمت مشهد حرکت کرد تا نقطه عطفی باشد برای تحولی بزرگ به نام مشتری مداری در شرکت راه آهن و شرکت حمل و نقل ریلی رجا. قطاری که به گفته مدیرعامل رجا، آن قدر خدماتش رضایت بخش است که کسی دوست ندارد از آن پیاده شود!

به گزارش تین نیوز، اهل سفر می دانند قانون سفر، سوار شدن و رفتن و رسیدن است، در ایستگاه های معینی با وسیله نقلیه مشخص. برای همین تفاوت دارد با چه وسیله سفر انجام شود. قطار، هواپیما و یاماشین. هر وسیله حال و هوای مخصوص  و کارایی خاص خود را دارد و مسافر باید تا با تعیین مقصد و شرایط خود انتخابی درست داشته باشد.

دراین رابطه استفاده از قطار می تواند به عنوان یک گزینه مناسب برای آنان که اهل سفر هستند و می خواهند طول مسیر هم بخشی از سفرشان باشد و تنها به فکر رسیدن نیستند، مورد بررسی قرار گیرد.

بر همین اساس، شرکت رجا برای احترام به حقوق شهروندی، پنجشنبه هفته گذشته قطار پنج ستاره‌ای "زندگی" را  از تهران به سمت مشهد در مسیر قرار داد تا این نقطه عطفی باشد برای تحولی بزرگ به نام مشتری مداری در شرکت راه آهن.

در زیر برخی از ویژگی ها و تمایز قطار "زندگی" رجا ارایه شده است:

دیزاین و طراحی:
 باید گفت "قطار زندگی" با ظاهرمعمولی خود قصد دارد، با خدمات و سرویس های خود مسافران غافلگیر کند. این را به محض ورود به داخل قطار خواهید فهمید. کوپه های چهارنفره و شش نفره با صندلی های شبیه به یک سوئیت نقلی لوکس، در دیزاینی زیبا با مانیتور هجده اینچ نوازشگر نگاه مسافر هستند.

برنامه تفریحی:
کتابخانه ای دارای 36 کتاب از داستان های هوشنگ مرادی کرمانی تا کتاب های مذهبی و روانشناسی همراه با اخبار روز و جهان که می توان از طریق نشریه و روزنامه و تلویزیون موجود در قطار دریافت کرد.

مهماندارها:
چهره بشاش و لبخند هشت مهماندار دوره دیده خانم و آقا، در هشت واگن این قطار با توجه به اینکه در کل مسیر استراحت ندارند.

پذیرایی:
دو طبقه رستوران مجزا با امکان انتخاب غذا، دسر و دیگر خوراکی؛ از پیش غذا، غذای اصلی و دسر که همگی در هزینه بلیت محاسبه شده و دارای کیفیت بسیار بالا هستند همه برای ایجاد  یک سفر فوق العاده برای مسافر ان است.

چرا قطار "زندگی"
در این راستا مسافر ویژه پنج شنبه شب قطار "زندگی" ؛ سید حسن موسوی نژاد، مدیرعامل شرکت رجاء ضمن بازدید از خدمات ارائه شده این قطار گفت:  مسافر حق دارد که انتخاب کند با کدام وسیله سفر کند.

وی ابراز داشت: نکته مثبت این قطار نوع ارائه خدمات ویژه آن است. لذا مسافری که بخواهد از یک خدمات و سرویس خوب بهرمند شود می تواند از این قطار استفاده کند. در نظر سنجی ها ما شاهد بودیم در سیر این قطار در ایام نوروز مسافران قطار "زندگی" آن قدر از خدمات ارائه شده راضی بودند که تمایل به پیاده شدن نداشتند. لذا ما نام این قطار  را قطار "زندگی" گذاشتیم.

باید گفت سفر تفریحی همیشه برای طراوت و تازگی روح و روان انسان‌هاست. برخی دوست دارند با سرعت با اتومبیل شخصی یا هواپیما زود به مقصد خود برسند. اما برای آنها که خود مسیر نیز یک گردش تمام‌عیار است تجربه سفر با این قطار زندگی را به توان دو رساندن است.

گفتنی است براساس برنامه ریزی های شرکت رجا، این قطار با سه حرکت رفت و برگشت در این مسیر و به زودی در مسیر تهران ـ شیراز پذیرای زائران حرم رضوی و شاهچراغ است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • saeed 0 0

    البته جای بسی تشکر است برای بالا بردن کیفیت. ولی اعطای نشان پنج ستاره خیلی دیگه زیادی هست. چه کسی مسول دادن نشانهای سطح رفاه و امکانات به قطارهاست؟؟

  • 0 0

    به چه قیمتی؟؟ قیمت تموم شده این قطار از درآمد آن بالاتر است. این یعنی زیان ده بودن قطار!!! آنوقت این افتخار دارد؟ واگنهای پلور VIP است؟ لطفا بفرمایند طی یکماه گذشته ضریب اشغال چقدر بوده؟ ضریب اشغال کمتر از ۴ درصد بوده و این یعنی فاجعه! شما که مطالب انتقادی رجا رو درج نمی کنید!! اشکالی نداره

  • محقق ریلی 0 0

    مسافر حق دارد که انتخاب کند با کدام وسیله سفر کند. من فکر میکنم این جمله بسیار کاملی است مسافر باید حق انتخاب داشته باشد واقعا این قطارها جاش خالی بود یعنی اگه نباشه نقصه سیستم ریلی است بودن این قطار فکر نکنم به بقیه قطارها لطمه یزنه… بیایم تشکر کنیم از رویکرد جدید مسئولین.. هر کسی دوست داشت استفاده میکنه…این قطار قطعا مشتری خودش را خواهد یافت بزودی انشالله

  • آقای چی بگم 0 0

    با سلام متاسفانه از زمان روی کار آمدن دولت و بدنبال آن مدیریت عاملی دکتر آقایی و آقای موسوی نژاد، عده ای که خانه نشین شدند یا منافع خود را از دست دادند(بخصوص ۳ یا ۴ نفر) بصورت تیزی انتقاد میکنند! به کار خوب به کار بد به همه چیز انتقاد میکنند و یاد خاطرات خوش خود می افتند! این کار، کاری مردمی است. جا داره از این تفکر حمایت گردد. دست مسئولین که این قطار را راه اندازی کردند درد نکنه. امیدواریم آرام آرام این قطارها زیاد بشوند و کیفیت خدمات بالا برود. با تشکر