◄ میز خدمت راه آهن؛ پلی مستقیم میان مردم و مدیران در فضای صمیمی
در هفته دولت، مدیرکل دفتر مدیرعامل راه آهن با حضور در میز خدمت ساختمان شهدای مرکزی، پاسخگوی مراجعان شد و ارتباط مستقیم با مردم را تقویت کرد.

با شروع هفته دولت و به منظور ارتقای ارتباط مستقیم میان مسئولان و مردم، مدیرکل دفتر مدیرعامل و مدیریت عملکرد شرکت راهآهن، همزمان با سایر نهادهای وابسته به وزارت راه و شهرسازی، در میز خدمت ساختمان شهدای مرکزی راهآهن حضور یافت و به پرسش ها و درخواست های مراجعان پاسخ داد.
به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، غلامحسین کریمی مشاور و مدیرکل دفتر مدیرعامل و مدیریت عملکرد راه آهن در اولین روز هفته دولت در فضایی مردمی و صمیمی به درخواست های مراجعین رسیدگی کرد.
️کریمی هدف از برپایی این میز خدمت را ایجاد ارتباط مستقیم و بی واسطه بین مسئولان و مردم دانست و با اشاره به اهمیت و ضرورت تکریم ارباب رجوع در دولت چهاردهم و شرکت راه آهن گفت: ارائه اطلاعات صادقانه و شفاف و همچنین برخورد مناسب و محترمانه کارکنان با مراجعان، اعتماد و رضایتمندی را در مجموعه بزرگ راه آهن افزایش می دهد.
️وی تاکید کرد: سامانه ارتباط مردمی راه آهن در جهت تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به شکایت های مردمی، پاسخگوی مطالبات مردمی است.