| کد خبر ۳۰۴۰۴۶
کپی شد

◄ میز خدمت راه‌ آهن؛ پلی مستقیم میان مردم و مدیران در فضای صمیمی

در هفته دولت، مدیرکل دفتر مدیرعامل راه‌ آهن با حضور در میز خدمت ساختمان شهدای مرکزی، پاسخگوی مراجعان شد و ارتباط مستقیم با مردم را تقویت کرد.

میز خدمت راه‌ آهن؛ پلی مستقیم میان مردم و مدیران در فضای صمیمی
تین نیوز |

با شروع هفته دولت و به منظور ارتقای ارتباط مستقیم میان مسئولان و مردم، مدیرکل دفتر مدیرعامل و مدیریت عملکرد شرکت راه‌آهن، هم‌زمان با سایر نهادهای وابسته به وزارت راه و شهرسازی، در میز خدمت ساختمان شهدای مرکزی راه‌آهن حضور یافت و به پرسش‌ ها و درخواست‌ های مراجعان پاسخ داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از   روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، غلامحسین کریمی مشاور و مدیرکل دفتر مدیرعامل و مدیریت عملکرد راه آهن در اولین روز هفته دولت در فضایی مردمی و صمیمی به درخواست های مراجعین رسیدگی کرد.

️کریمی هدف از برپایی این میز خدمت را ایجاد ارتباط مستقیم و بی واسطه بین مسئولان و مردم دانست و با اشاره به اهمیت و ضرورت تکریم ارباب رجوع در دولت چهاردهم و شرکت راه آهن گفت: ارائه اطلاعات صادقانه و شفاف و همچنین برخورد مناسب و محترمانه کارکنان با مراجعان، اعتماد و رضایتمندی را در مجموعه بزرگ راه آهن افزایش می دهد.

️وی تاکید کرد: سامانه ارتباط مردمی راه آهن در جهت تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به شکایت های مردمی، پاسخگوی مطالبات مردمی است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید تین نیوز، تا ۲۴ ساعت بعد منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.
  • در نوشتن نظرات، لطفا بعد از هر کلمه، یک فاصله خالی بگذارید.
  • در انتقال تخلفات دستگاه‌ها، موارد تخلف را با ضمیمه نمودن اسناد تخلف به آدرس info@tinn.ir ارسال نمایید تا امکان پیگیری بصورت مستند فراهم شود.