| کد خبر: 272156 |

نیاز پیمانکاران بخش تعمیرات و نگهداری لوکوموتیو به بودجه حمایتی

پیمانکاران بخش تعمیرات و نگهداری لوکوموتیو به بودجه حمایتی دولت و مجلس نیاز دارند.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت فن ژنراتور بر ضرورت تخصیص بودجه و حمایت دولت و مجلس از پیمانکاران بخش تعمیرات و نگهداری لوکوموتیو تاکید کرد و اظهار داشت: ما به تنهایی نمی توانیم هم جوابگوی سختی کار کارگر و هم گرانی روز افزون بازار باشیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، جمال الدین هدایت، مدیرعامل شرکت فن ژنراتور با اشاره به سابقه ۴۰ ساله همکاری خود با راه آهن، اظهار کرد: تاکنون بیش از ۱۰ هزار دستگاه لوکوموتیو و ۴۰۰ ترکشن را تعمیر کرده و با شرکت های بزرگ ریلی در حوزه بازسازی، تعمیرات و نگهداری لکوموتیو همکاری داشته ایم.

هدایت عنوان کرد: طی چند سال گذشته، قراردادی مبنی بر تعمیر و نگهداری ۵۵ دستگاه لوکوموتیو به امضا رساندیم که با توجه به نوسان و افزایش نرخ ارز، ضرر مادی و معنوی قابل ملاحظه ای برای ما به همراه داشت.

مدیرعامل شرکت فن ژنراتور ضمن برشمردن برخی از مشکلاتی که پیمانکاران بخش بازسازی، تعمیر و نگهداری لوکوموتیو با آن مواجه هستند، تاکید کرد: پیمانکاران بخش تعمیرات و نگهداری لوکوموتیو به تخصیص بودجه و حمایت دولت و مجلس نیاز ضروری دارند.

وی تصریح کرد: با توجه به تورمی که وجود دارد، ما به تنهایی نمی توانیم هم جوابگوی سختی کار کارگر و هم گرانی روز افزون بازار باشیم.

هدایت عنوان کرد: قطعات ریلی به طرز چشمگیری در حال افزایش هستند؛ به طور مثال قطعه شفت ژنراتور که پارسال ۴۵ هزار تومان خریداری می شد، هم اکنون ۱۴۰ هزار تومان به فروش می رسد.

مدیرعامل شرکت فن ژنراتور با اشاره به طلب های صد میلیارد تومانی خود از برخی از شرکت های ریلی، اظهار کرد: این شرکت ها همه معتبر هستند و می خواهند پول ما را پرداخت کنند؛ اما پول ندارند که بدهند و ما نیز این موضوع را می دانیم.

وی ضمن تاکید مجدد بر ضرورت حمایت دولت و مجلس از شرکت های ریلی، خاطرنشان کرد: سازمان برنامه و بودجه و مجلس شورای اسلامی باید به راه آهن پول بدهند تا از این طریق، پول در حوزه حمل و نقل ریلی به گردش درآید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.