| کد خبر: 270181 |

۱۶میلیون و ۱۰۰ هزارتن محموله ریلی در راه آهن یزد حمل شده است

طی۱۲ ماهه سال ۱۴۰۲ در مجموع عملکرد بارگیری و تخلیه، مقدار ۱۶میلیون و ۱۰۰هزار تن محمولات بوسیله ۱۵۰هزار دستگاه واگن در راه آهن یزد به ثبت رسید.

تین نیوز

طی۱۲ ماهه سال ۱۴۰۲ در مجموع عملکرد بارگیری و تخلیه، مقدار ۱۶میلیون و ۱۰۰هزار تن محمولات بوسیله ۱۵۰هزار دستگاه واگن در راه آهن یزد به ثبت رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، حسین معصومی به عملکرد ۱۲ماهه اداره کل راه آهن یزد اشاره نمود و گفت: طی ۱۲ماهه سال گذشته مقدار ۱۶میلیون و ۱۰۰هزار تن مواد معدنی و صنعتی از مبادی مهم بارگیری از جمله چادرملو، چغارت و گندله سازی اردکان بارگیری و تخلیه گردید.

معصومی با اشاره به سهم ۲۶ درصدی این اداره کل در بارگیری کل کشور تصریح کرد: طی مدت مذکور، مقدار ۱۱ میلیون و ۱۰۰هزار تن مواد معدنی ،کنستانتره و گندله از مبادی سنگ آهن مرکزی ایران(چغارت)، گندله سازی اردکان و معدن چادرملو به مقاصد فولاد اصفهان، ذوب آهن اصفهان، فولاد خوزستان و قسمتی نیز جهت صادرات به بندرعباس بارگیری گردید.

وی خاطر نشان کرد: در عملکرد تناژ تخلیه نیز مقدار ۵ میلیون تن محمولات از قبیل آهن اسفنجی، سنگ آهن، بالاست، گندم، گوگرد خام، آهن آلات و دیگر اقلام در این اداره کل تخلیه شده است.

مدیرکل راه آهن یزد با اشاره به جایگاه ویژه ناحیه یزد در ثبت تن کیلومتر بارخالص حمل شده در میان مناطق راه آهن کشور گفت: در تن کیلومتر بار خالص حمل شده نیز  مقدار ۵میلیارد و ۱۰۰ میلیون و در تن کیلومتر مبدا- مقصد نیز مقدار ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تن به ثبت رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.