| کد خبر: 264518 |

فروش بلیت قطار ترکیبی تهران-کربلا از 10 آذرماه

مرحله جدید فروش بلیط قطار ترکیبی تهران کربلا برای قطارهای بازه زمانی آذر ماه از ساعت ۱۰ صبح امروز، ۲۹ آبان ماه آغاز میشود.

تین نیوز

مرحله جدید فروش بلیط قطار ترکیبی تهران کربلا برای قطارهای بازه زمانی آذر ماه از ساعت ۱۰ صبح امروز،  دوشنبه ۲۹ آبان ماه آغاز میشود.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سید میعاد صالحی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران، از آغاز مرحله جدید فروش بلیط قطار ترکیبی تهران کربلا از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۹ آبان برای قطارهای بازه زمانی آذر ماه خبر داد.

دکتر صالحی با اشاره به نحوه سیر قطار ترکیبی بیان نمود: طبق برنامه ریزی های انجام شده قطار ترکیبی تهران کربلا روزهای شنبه از ایستگاه تهران حرکت میکند و مسافرین پس از عبور از مرز شلمچه، با اتوبوس از شلمچه تا بصره را طی نموده و از آنجا مجددا با قطار تا کربلا سیر خواهند نمود. 

قطار برگشت نیز از شهر کربلا صبح روزهای شنبه هر هفته به سمت بصره و از انجا با اتوبوس به مرز شلمچه و از شلمچه تا ایستگاه نهایی تهران بوسیله قطار حرکت میکند.

مدیر عامل راه آهن در خصوص نوع قطارهای مورد استفاده نیز گفت: قطار داخل ایران برای کلیه مسافرین ۴ تخته ۴ ستاره می باشد و در داخل عراق انواع اتوبوسی درجه ۱، اتوبوسی وی آی پی و کوپه ای می باشد. 

گفتنی است هموطنان گرامی می توانند از زمان تعیین شده با توجه به نکات مربوطه از جمله دارا بودن گذرنامه معتبر از طریق وبگاه www.rai.ir به صورت اینترنتی و یا به طور همزمان از طریق دفاتر فروش حضوری بلیط قطار اقدام به خرید بلیط نمایند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    السلام علیک یا اباعبدالله