| کد خبر: 257436 |

پروژه ریلی رشت - کاسپین به کجا رسد؟

مدیران شرکت راه آهن و شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از پروژه راه آهن رشت-کاسپین بازدید کرده و در جریان آخرین وضعیت اجرای پروژه قرار گرفتند.

تین نیوز

مدیران راه آهن و شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از پروژه راه آهن رشت-کاسپین بازدید بعمل آوردند و ضمن مشاهده زیرساخت ها، ابنیه و تقاطع های این مسیر ریلی، در جریان آخرین وضعیت اجرای پروژه مذکور قرار گرفتند.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در این بازدید میدانی که مدیرکل راه آهن شمال٢، مدیرکل دفتر مهندسی و نظارت بر تأسیسات زیربنایی راه آهن، مدیرکل ساخت ساختمان های راه آهن بنادر و فرودگاه های کشور، مدیر حوزه طرح های شرکت ساخت و توسعه زیربنا های حمل و نقل گیلان و معاونین ادارات کل خدمات ساختمانی و ایستگاهی، ارتباط و علائم الکتریکی، سیر و حرکت، ایمنی و نظارت بر شبکه راه آهن حضور داشتند بر اهمیت تکمیل خط ریلی رشت -کاسپین تاکید شد.

در این بازدید هماهنگی هر چه بیشتر عوامل ذی مدخل جهت تسریع در تکمیل پروژه ضروری شمرده شد. 

در ابتدای این بازدید مدیران راه آهن و شرکت ساخت به همراه مشاوران و پیمانکاران پروژه از گذرگاه های همسطح مسیر ریلی رشت-کاسپین دیدن کرده و در خصوص نیازسنجی و اقدامات لازم جهت تردد ایمن وسائط نقلیه در گذرگاه ها به بحث و گفتگو پرداختند. 

سپس وضعیت ایستگاه راه آهن پیربازار از لحاظ فنی و وجود زیرساخت های لازم جهت بهره برداری از آن مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی راه آهن شمال۲، در ادامه مدیران به بندر کاسپین رفته و از تقاطع غیرهمسطح ریلی و بستر ایستگاه کاسپین بازدید نمودند و در خصوص برگزاری جلسات هماهنگی، تعامل و تشریک مساعی با معاون امور بندری سازمان منطقه آزاد انزلی به گفتگو پرداختند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.