| کد خبر: 244508 |

مطهری نماینده گرمسار :

◄ حرف آخر به سید میعاد صالحی مدیرعامل راه آهن: برو استعفا بده

من یک پیشنهاد به آقای صالحی دارم و حرف آخر را اول می زنم و به میعاد صالحی پیشنهاد می کنم برو استعفا بده آقای صالحی، شما تجربه ات چیه به غیر از اینکه روابط، جاری و ساری بوده؟ این ارتباطات باعث می شود که یک فرد جوان در چنین جایگاه تخصصی قرار گیرد!

تین نیوز

من یک پیشنهاد به آقای صالحی دارم و حرف آخر را اول می زنم و به سید میعاد صالحی پیشنهاد می کنم: برو استعفا بده آقای صالحی،  شما تجربه ات چیه به غیر از اینکه روابط، جاری و ساری بوده؟ این ارتباطات باعث می شود که یک فرد جوان در چنین جایگاه تخصصی قرار گیرد!

به گزارش تین نیوز؛ اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار با بیان این مطلب و با تاکید بر اینکه سید میعاد صالحی مدیر عامل راه آهن، به دلیل عدم کفایت باید از سمت مدیرعاملی راه آهن استعفا دهد، گفت: این جایگاه نیازمند تعهد و تخصص است و صرفا جوان بودن فرد نمی تواند دلیلی برای این انتصاب باشد و جوان بودن صرف، بدون تخصص سم است.

عملکرد سید میعاد صالحی در بوته نقد/ پدرخوانده راه آهن کیست؟

وی افزود: امروز در ساختار راه آهن، بالغ بر 6 ماه از تصدی این اداره می گذرد که همزمان با آن تصدی مدیرکل 2 اداره تلفیق را نیز دارد و این در حالی است که افراد دیگری هستند که قابلیت و تواناهایی لازم را دارا می باشند.

نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه راه آهن مجموعه بهره برداری گسترده با نیازهای تخصصی و به هنگام است، عنوان کرد: انتصاب مدیران متخصص و هماهنگی آنها با سازمان های مرتبط برای راه آهن بسیار ضروری بوده که متاسفانه در ماه های اخیر خدشه دار شده است.

وی تاکید کرد: زیرمجموعه راه آهن از مدیریت صالحی راضی نیست و ایشان بدهکار این مسئولیت و مأموریت است.

مطری افزود: حتی ما امکان یک تماس با وی را نداریم لذا نمایندگان نباید مماشات کنند و باید بدانیم که تبعات نارضایتی زیرمجموعه، برای مردم کف جامعه خواهد بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 2

    باسلام خدمت آقای صالحی آقای صالحی فرزندم یکی از کارکنان شرکتی زیر نظر راه آهن هست کار می کند یکسال در انتظار تبدیل وضعیت بودیم وخوشحال آخرش بچه های ما را نادیده گرفتید و دارید طرح و جمع می کنید پس تکلیف فرزندان ما چه می شود بچه های ما فرزندان ایثارگر نیستند به خدا واگذارشون می کنم یک مادر

  • ناشناس 2 0

    با سلام اقای دکتر صالحی لطفا به کارای اداره فروش شرکت رجا و سفیر نظارت جدی بفرمایید در مسیر ریلی تبریز به مشهد و بالعکس اصلا بلیط گیر نمیاد معلو.م نیس این ظرفیت قطارهای رو چه جوری باز میکنند چیکار میکنند
    در اغاز پیش فروش بلیت نیم ساعته همه ظرفیتها پر میشه اصلا در بعضی قطارها 30 نفر باز میکنند معلوم نیس بقیه رو کی میفروشه
    خواهشمندیم رسیدگی فرمایید