| کد خبر: 242938 |

جابه‌جایی مسافر در راه آهن اندیمشک ۱۲۰ درصد رشد داشت

مدیر کل راه‌آهن زاگرس به رشد ۴۵ درصدی تخلیه بار در اداره کل راه‌آهن زاگرس در سال گذشته اشاره کرد و گفت: شاهد رشد ۱۲۰ درصد جابه‌جایی مسافر در ماه نخست سال در این اداره کل هستیم.

تین نیوز

حسن زیودار اظهار کرد: اداره کل راه‌آهن زاگرس یکی از استعدادها و ظرفیت‌های مهم شهرستان اندیمشک برای توسعه پایدار محسوب می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، وی با اشاره به جابه‌جایی ۱۴ هزار و ۷۰۷ نفر در فروردین سال ۱۴۰۰ افزود: در سال جاری نیز در مدت زمان مشابه جابه‌جایی ۳۲ هزار و ۳۳۳ مسافر درون استانی و برون استانی توسط راه‌آهن زاگرس انجام شده است.

مدیر کل راه‌آهن زاگرس گفت: با ثبت این تعداد مسافر در فروردین سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته شاهد رشد ۱۲۰ درصدی حمل مسافر در این اداره کل هستیم.

وی در ادامه جابه‌جایی مسافر و حمل بار را از اولویت‌های مهم راه‌آهن زاگرس دانست و تصریح کرد: در فروردین سال گذشته با فعالیت ۴۷۸ رام قطار در حوزه جابه‌جایی مسافر شاهد رشد ۱۲۰ درصدی بودیم که در سال جاری نیز راه‌آهن زاگرس با ۴۷۸ رام قطار آماده خدمت رسانی به مردم کشور در حمل و نقل ریلی است.

زیودار همچنین حمل و نقل را به عنوان یکی از راه‌های توسعه در تمام کشورها دانست و گفت: در این میان حمل و نقل ریلی به سبب ویژگی‌های خاص آن جایگاهی ویژه در توسعه و پیشرفت کشور دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.