| کد خبر: 236865 |

◄ لزوم توجه ویژه به نیروی انسانی برای ایجاد تحول در راه‌آهن

مدیرعامل راه‌آهن در دیدار با مدیران مجموعه معاونت توسعه مدیریت و منابع شرکت راه آهن، توجه مناسب به سلامت و رفاه نیروی انسانی را از الزامات و رویکردهای بسیار مهم جهت تحول در راه‌آهن دانست.

تین نیوز

 سید میعاد صالحی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن در این دیدار که در ساختمان شهدای راه آهن برگزار شد، اظهار داشت: تخصیص منابع و توزیع مناسب آن همراه با برنامه‌ریزی و اقدامات لازم، از مهم‌ترین راهبردهای ما در راستای استقرار بهتر نظام مدیریت بهره‌وری به خصوص در حوزه نیروی انسانی است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، صالحی تاکید کرد: حمل‌ونقل، اساس تحرک اقتصادی یک کشور است که اهمیت آن قابل چشم‌پوشی نیست و توجه به نیروی انسانی از مهم‌ترین مولفه‌های آن است. لذا با توجه مناسب به نیروی انسانی می‌توانیم از بسیاری از مشکلاتی که امروز در مسیر داریم، عبور کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به لزوم حفظ سلامت مجموعه کارکنان به ویژه کارکنانی که در محیط‌های عملیاتی کار می‌کنند تصریح کرد: وظیفه ما بهبود و ارتقاء رفاه خانواده بزرگ راه آهن است و اگر به نیروی انسانی توجه نداشته باشیم چگونه می‌توانیم انتظار داشته باشیم که با اطمینان خاطر و بهره‌وری مناسب به فعالیت‌های خود بپردازند.

مدیرعامل راه آهن ادامه داد: ورزش در سلامت و روحیه کارکنان اهمیت بالایی دارد و باید تلاش کرد که ظرفیت‌های مختلف ورزشی را متناسب با امکانات راه آهن فعال کرد.

وی در خصوص برنامه‌های سلامت و رفاه کارکنان به تشکیل جلساتی در هفته‌های آتی برای بررسی وضعیت حاضر و ظرفیت‌های موجود جهت ارتقاء این برنامه‌ها اشاره کرد.

به گزارش شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، در ادامه این نشست، مدیران مجموعه معاونت توسعه مدیریت و منابع، به معرفی فعالیت‌ها و گفتگوی صمیمی با مدیرعامل راه‌آهن پرداختند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.