| کد خبر: 235503 |

◄ اختصاص قطار فوق العاده خرمشهر به تهران

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه آهن از اختصاص قطار فوق العاده خرمشهر به تهران برای بازگشت زائران اربعین حسینی به شهرهای خود خبر داد.

تین نیوز

 سعید رسولی شامگاه عصر امروز سه‌شنبه ضمن بازدید از پایانه مسافربری راه آهن خرمشهر و ایستگاه نقطه صفر مرزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با دستور وزیر راه و شهرسازی، همه امکانات این وزارتخانه به‌جز بخش غیردولتی برای بازگشت زائران از سفر عتبات عالیات بسیج شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه و آهن کشور افزود: نیروهای مجموعه وزارت راه امروز در تمامی مرزهایی که تردد صورت می‌گیرد از جمله مرز هوایی بسیج شده و امکانات را برای سهولت تردد زوار ابا عبدالله الحسین (ع) فراهم کردند.

وی به استقرار یک رام قطار در مرز شلمچه اشاره کرد و گفت: شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران از شب گذشته برای جابه‌جایی زائران از مرز شلمچه تا خرمشهر و از خرمشهر تا اهواز قطارهایی را به‌صورت رایگان مستقر کرده است.

رسولی اضافه کرد: همچنین برای جابه‌جایی مسافران از خرمشهر به مقصد تهران قطار فوق‌العاده تعیین شده که اولین حرکت آن ساعاتی پیش بود و حرکت دوم این قطار تا چند ساعت دیگر انجام خواهد شد.

وی از جابه‌جایی زائران در مسیر شاه عبدالعظیم تا ورامین در تهران خبر داد و بیان کرد: این اقدام روز گذشته برای زائرانی که به آستان شاه عبدالعظیم آمده بودند به‌صورت رایگان انجام شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.