| کد خبر: 202792 |

ضرورت برقراری نظام نظر سنجی و ارزیابی سفرهای ریلی در ایام نوروز ۹۹

قائم‌مقام مدیرعامل راه‌آهن در نخستین جلسه ستاد برنامه‌ریزی، نظارت و هماهنگی قطارهای نوروزی در راه‌آهن تاکید کرد: نظام نظر سنجی و ارزیابی باید در ایام نوروز ۹۹ در تمام ایستگاه‌های مسافری برقرار باشد.

تین نیوز

قائم‌مقام مدیرعامل راه‌آهن در نخستین جلسه ستاد برنامه‌ریزی، نظارت و هماهنگی قطارهای نوروزی در راه‌آهن تاکید کرد: نظام نظر سنجی و ارزیابی باید در ایام نوروز ۹۹ در تمام ایستگاه‌های مسافری برقرار باشد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، حسین عاشوری، قائم‌مقام مدیرعامل راه‌آهن در نخستین جلسه ستاد برنامه ریزی، نظارت و هماهنگی قطارهای نوروزی در راه آهن اظهار داشت: کارگروه ستاد سفرهای نوروزی راه آهن برای انجام برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم تشکیل شد تا ارائه خدمات مناسب در ایام تعطیلات نوروزی در دستور کار قرار گیرد.

«حسین عاشوری» بیان کرد: پایه و اساس همه تلاش‌های ما در شرکت راه‌آهن، افزایش میزان رضایتمندی مسافران ناوگان ریلی از ارائه خدمات کیفی است و این مساله مهم تنها با برنامه‌ریزی دقیق در شرکت راه‌آهن میسر می‌شود.

قائم‌مقام مدیرعامل راه‌آهن با بیان اینکه سفر در ایام نوروز، تفاوت معناداری با سایر سفرهای ایام دیگر سال دارد، تصریح کرد: در پایان یک سال تلاش و فعالیت، همه آحاد جامعه خواهان انجام سفرهای بی دغدغه با خدمات مناسب هستند، لذا مسافران نوروزی انتظار دارند در این ایام خدمات مطلوبی به آنها ارائه شود.

عاشوری یاداورشد: بهار فصل شادی ها و نشاط است و می توان با برنامه ریزی و زیبا سازی محیط ایستگاه ها در برخی از مناطق ریلی با همکاری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و اجرای موسیقی های محلی فضای شاد و مفرحی را برای مسافران نوروزی آماده کرد.

وی با اشاره به ضرورت انجام نظرسنجی در ایام نوروز در قطارهای مسافری گفت: هر سال بر اساس نظرسنجی انجام شده و میزان رضایتمندی مسافران، تعدادی از مناطق راه‌آهن کشور مورد تشویق قرار می‌گیرند که در نوروز امسال ۵ منطقه و در سال ۹۷ نیز سه منطقه به علت ارائه خدمات مسافری مناسب مورد تشویق قرار گرفتند.

عاشوری تاکیدکرد: نظام نظر سنجی و ارزیابی باید کماکان در ایام نوروز ۹۹ در تمام ایستگاه‌های مسافری برقرار باشد تا با بررسی دقیق نقطه نظرات مسافران نوروزی، نسبت به رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط مثبت اقدامات لازم انجام شود تا هر سال با برنامه مناسبی شاهد انجام سفرهای نوروزی بهتری باشیم.

در پایان این جلسه مقرر شد وضعیت تمام واگن های مسافری قابل سیر در خطوط توسط شرکت های حمل ونقل ریلی به راه آهن اعلام شود، اتمام پروژه‌های خدمات ایستگاهی قبل از آغاز سفرهای نوروزی، بازسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی در ایستگاه‌های راه‌آهن، برنامه‌ریزی برای زیباسازی محیط های ایستگاه‌ها در ایام تعطیلات نوروزی، مناسب‌سازی ایستگاه‌ها برای استفاده معلولان، کیفیت بخشی قطارهای مسافری در ایام پیک سفرهای نوروزی و برپایی سفره هفت سین توسط شرکت های تبلیغاتی در ایستگاه های راه آهن از دیگر مسایل مطرح این جلسه بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.