| کد خبر: 189644 |

مدیر عامل راه آهن در دومین دیدار با کارگران:

حفظ سلامتی و رسیدگی به معیشت کارگران از اولویت های راه آهن است

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت راه آهن بر حفظ سلامتی کارگران در محیط کار تاکید کرد و گفت: حفظ سلامتی نیروی انسانی و رسیدگی به معیشت کارگران تکلیف و اولویت مهم شرکت راه آهن است.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت راه آهن بر حفظ سلامتی کارگران در محیط کار تاکید کرد و گفت: حفظ سلامتی نیروی انسانی و رسیدگی به معیشت کارگران تکلیف و اولویت مهم شرکت راه آهن است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سعید رسولی در دومین دیدار با کارگران کارخانجات تعمیرات اساسی لکوموتیو و قطارها، شرکت های نگهداری ساختمان و تاسیسات برق سایت تحول گفت: در دو ماه گذشته ارتباطات بین المللی راه آشهن ایران با کشورهای منطقه و کشورهای عضو شورای حمل و نقل ریلی CIS تقویت شده و انتظار داریم با تغییر عضویت ناظر به دائمی ایران در این شورا، در آینده شاهد توسعه بیشتر ترانزیت در حمل و نقل ریلی کشور باشیم.

وی با اشاره به سفر هیات ایرانی به ترکیه و مذاکرات با مسئولان راه آهن این کشور یادآور شد: در این سفر با مسئولان راه آهن ترکیه به توافقات خوبی رسیده ایم که اصلاح نظام تعرفه ترانزیت کالا بین دو کشور و برقراری قطارهای مسافری تهران- آنکارا و تهران- وان از نتایج مثبت این سفر به ترکیه بود که امیدواریم در این دوره این تلاش ها به رونق تولید و کسب و کار در این بخش منجر شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: در بازدید قبلی، کارگران زحمت کش موارد و مسائلی را مطرح کردند که حل و فصل بسیاری از آن ها نیازمند اصلاح برخی دستورالعمل ها و تغییر شیوه انجام برخی امور است و ما درصدد هستیم تا آن دسته از خواسته های همکاران ارجمند را که به لحاظ قانونی امکان انجام آن را داشته باشیم با سرعت انجام دهیم.

رسولی خاطرنشان کرد: هم اکنون کارگروهی در شرکت راه آهن تشکیل شده تا با ارائه راهکارهای مناسب بتوانیم برای حل مشکلات کارگران در چهارچوب قوانین و مقررات به یک اجماع کلی با شرکت های پیمانکار و ذیربط دست پیدا کنیم.

گفتنی است در دیدار نخست مدیر عامل راه آهن با کارگران کارخانجات یاد شده در روز دهم اریبهشت ماه به مناسبت روز جهانی کارگر، کارگران مسائل و مشکلاتی را مطرح کردند که معاون وزیر راه و شهرسازی وعده داد پس از یک ماه با حضور در جمع این قشر زحمت کش، نتیجه پیگیری خواسته های کارگران را به اطلاع آنان برساند که امروز با انجام دومین دیدار، این وعده محقق شد.

لازم به ذکر است در پایان این دیدار تعدادی از کارگران زحمت کش در فضایی صمیمی برخی مسائل و مشکلات خود را با مدیر عامل راه آهن مطرح کردند و مقرر شد خواسته های آن ها در چهارچوب قوانین و مقررات به فوریت رسیدگی شود.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.