| کد خبر: 185058 |

با فرارسیدن روزهای پایانی تعطیلات نوروزی انجام شد ؛

◄ اختصاص ۴ قطار فوق العاده در مسیر مشهد-تهران/توقف سیر در محور جنوب

مدیرعامل راه آهن از اختصاص ۴ قطار فوق العاده در مسیر مشهد -تهران خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل راه آهن از اختصاص ۴ قطار فوق العاده در مسیر مشهد -تهران خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز سعید رسولی مدیرعامل راه آهن با اعلام این خبر گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام پایانی تعطیلات نوروزی و به منظورارتقا سطح خدمات و همچنین رفاه حال زائران عزیز امام رضا (ع)، ۴ قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد -تهران اختصاص داده شده است.

 آمادگی کامل راه آهن در سطح شبکه سراسری ریلی

همچنین مدیرعامل راه آهن از توقف موقتی قطارهای محور جنوب تا ایمن سازی کامل مسیر برای سیر قطارها خبرداد.

رسولی مدیرعامل راه آهن روز گذشته با حضور در ستاد مرکزی قطارهای نوروزی گفت: خوشبختانه با تمهیدات از پیش در نظر گرفته شده و آمادگی کامل همکاران در سطح شبکه راه‌آهن کشور، مساله‌ای پیش نیامده و تا صبح امروز سیر ایمن قطارهای شبکه ریلی برقرار بود.

وی افزود: با توجه به گزارش‌های ارسال شده مبنی بر رانش زمین و ریزش‌کوه در بخش‌های از محور جنوب و هم‌چنین طغیان رودخانه و آب‌شستگی کنار خطوط راه‌آهن، به منظور افزایش ایمنی سیر، حرکت قطارها مسیر ریلی محور جنوب را موقتا متوقف کرده‌ایم.

مدیرعامل راه‌آهن تصریح کرد: در حال حاضر همکاران فنی راه‌آهن درحال بازسازی و ایمن‌سازی محور‌جنوب هستند و ان‌شالله در صورت بهبود شرایط و ایمن‌سازی مسیر ، سیر قطارها در این محور از سر گرفته خواهد شد.

به گفته رسولی با در نظر داشتن این‌که زمان بهبود شرایط جوی و بازگشت آرامش به رودخانه‌های طغیان کرده قابل پیش‌بینی نیست نمی‌توان زمان دقیق بازگشایی محور جنوب را اعلام کرد.

وی افزود: در حال حاضر به کلیه مسافرانی که در این مسیر بلیت خریداری کرده‌اند پیامک‌های اطلاع‌رسانی لازم ارسال و صددرصد بهای این بلیت‌ها نیز مسترد شده است.

رسولی هم‌چنین از تدارک اسکان مناسب برای مسافران قطارهای در مسیر خبرداد و گفت: خوشبختانه درحال حاضر شرایط تحت کنترل است و امیدواریم به زودی شاهد بازگشایی این محور ریلی باشیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.