| کد خبر: 185037 |

روابط عمومی راه آهن در اطلاعیه ای اعلام کرد؛

◄ مسدودی محور جنوب تا ایمن شدن شرایط برای حرکت قطارها

براساس این اطلاعیه، کلیه قطارهای محور جنوب تا این لحظه اعزام شده اند بدون مشکل سیر نموده‌اند اما حرکت سایر قطارهای امروز به سمت محور جنوب به دلیل شرایط نامساعد جوی لغو شده است.

تین نیوز

روابط عمومی شرکت راه آهن در اطلاعیه ای از مسدودی محور جنوب به علت باران شدید ،ریزش کوه و آب گرفتگی تا ایمن شدن شرایط جوی برای حرکت قطارها خبرداد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران؛ در این اطلاعیه آمده است به علت باران شدید، ریزش کوه و آب گرفتگی؛ محور جنوب تا ایمن شدن کامل مسیر برای حرکت قطارها مسدود است.

 براساس این اطلاعیه، کلیه قطارهای محور جنوب تا این لحظه اعزام شده اند بدون مشکل  سیر نموده‌اند اما  حرکت  سایر قطارهای امروز به سمت محور جنوب به دلیل شرایط نامساعد جوی  لغو شده است.

درهمین راستا کلیه مسافرانی که بلیت آن‌ها کنسل شده است می‌توانند با مراجعه به مراکز مجاز فروش بلیت نسبت به استرداد ۱۰۰ درصد بهای بلیت خود اقدام کنند.

 هم‌چنین در این اطلاعیه آمده است؛ پیرو لغو کلیه قطارهای این محور  به محض بهبود شرایط جوی و ایمن شدن مسیر؛ قطارهای فوق العاده‌ای به منظور جابه‌جایی و خدمت‌رسانی به مسافران در این محور تعبیه خواهد شد.

 گفتنی است؛ مسافران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیش‌تر در خصوص حرکت قطارها و آخرین  وضعیت مسیرهای ریلی  باسامانه خدمات مسافری به  شماره تلفن ۵۱۴۹-۰۲۱ تماس بگیرند.

صادق سکری مدیر روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران نیز در گفت‌وگو با فارس افزود: در پی بارندگی‌های شدید اخیر در استان لرستان، محور خط آهن تهران - جنوب در استان لرستان در منطقه حدفاصل بین ایستگاه‌های چم‌سنگر و ایستگاه کشور در چند نقطه به دلیل جاری شدن سیلاب، ریزش کوه و رانش زمین از بین رفته و امکان تردد قطار فعلا وجود ندارد. 

وی با بیان این‌که شرایط جوی استان لرستان اصلا مناسب نیست، گفت: در عین حال همکاران فنی شرکت راه‌آهن در تلاش هستند که در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل و بازگشایی مجدد خط آهن تهران - جنوب تلاش می‌کنند. 

سکری افزود: همه قطارهای مسافری به صورت ایمن از این خط عبور کردند و پس از جاری شدن سیلاب، این خط مسدود شده و فعلا قطارها در این مسیر متوقف شده و به مسافران پیامک داده شد که به علت انسداد خط آهن، حرکت قطارها متوقف شده است. 

سکری گفت: همچنین یک قطار فوق‌العاده نیز برای این مسیر درنظر گرفته شده که پس از بازگشایی خط آهن، مسافران می‌توانند از این قطار استفاده کنند. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.