| کد خبر: 179391 |

◄ تقدیر از فعالان خدوم راه‌آهن در آیین گرامیداشت هفته حمل‌ونقل

آیین گرامیداشت هفته حمل‌ونقل که با حضور وزیر راه‌وشهرسازی، مسئولان و فعالان حوزه حمل‌ونقل ریلی در ساختمان مرکزی راه‌آهن برگزار شد، با رونمایی از دو طرح ریلی و تقدیر از فعالان خدوم بخش حمل‌ونقل ریلی به کار خود پایان داد.

تین نیوز

آیین گرامیداشت هفته حمل‌ونقل که با حضور وزیر راه‌وشهرسازی، مسئولان و فعالان حوزه حمل‌ونقل ریلی در ساختمان مرکزی راه‌آهن برگزار شد، با رونمایی از دو طرح ریلی و تقدیر از فعالان خدوم بخش حمل‌ونقل ریلی به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، در ابتدای آیین گرامیداشت هفته حمل‌ونقل محمد رجبی رییس انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی و خدمات وابسته و مدیرعامل شرکت رجا، فرهنگ طلوعی عضو انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی، احمد زارعی رییس انجمن سازندگان تجهیزات ریلی و مجتبی لطفی رییس کارگروه لکوموتیو انجمن صنفی ریلی با بیان مشکلات و چالش‌های حوزه ریلی به ایراد سخنانی پرداختند.

دو طرحی که از آنها در این مراسم رونمایی شد، شامل: پروژه رتبه‌بندی قطارهای مسافری با هدف انتخاب و احترام به حقوق شهروندان در حمل‌ونقل ریلی و سامانه یادگیری همراه تعاملی راه‌آهن، بود که با حضور وزیر راه‌وشهرسازی از آنها رونمایی شد.

 در این مراسم از برخی فعالان خدوم شاغل در حوزه حمل‌ونقل ریلی که در حوزه مسافری امین مردم بودند و اموال آنها را به مردم برگردانده بودند هم به‌صورت موردی تقدیر و تشکر شد.

محمدحسین بیاتی ازشرکت ریل پرداز نوآفرین، ناصر حمزه نژاد قادری، محمود موفق و مجید شمس مهمانداران شرکت رجا، رضا تاجیک از شرکت بن‌ریل، اکبر کرمی از شرکت جوپار، سعید پوراکبری نائینی از شرکت مهتاب سیرجم، محرم عبادی از شرکت نورالرضا، محمود عمارلو از شرکت ریل سیر کوثر و بهنام علی‌پور از شرکت ریل ترابر صبا، امانت‌داران ریلی بودند که از آنها تقدیر و جوایزی به آنها تقدیم شد.

خدوم1

خدوم

همچنین در این مراسم از احمد عامری، ساربان اردستانی که چندی پیش با مسئولیت‌پذیری خود در اطلاع‌رسانی یک سانحه نقش داشت و با این کار خود مانع برخورد قطار یزد با کامیون واژگون روی ریل شده بود نیز تقدیر شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.