| کد خبر: 169206 |

◄ انطباق شغل و شاغل از الزامات ارتقای بهروری

نشست برنامه‌ریزی توسعه فردی برای مدیران شرکت‌کننده در کانون توسعه مدیران راه‌آهن امروز برگزار شد.

تین نیوز

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد شرکت راه‌آهن، گفت:‌ موضوع انطباق بین شغل و شاغل یکی از الزامات ارتقا بهره‌وری است و اگر این انطباق وجود نداشته باشد هر فعالیت و برنامه‌ریزی منجر به شکست خواهد بود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، مجید احمدی بابیان اینکه برای ایجاد این انطباق نیازمند شناخت شایستگی‌های شغلی هستیم، افزود: در این زمینه لازم است که ویژگی‌های شخصیتی و مهارتی شاغلان شناسایی نیز موردبررسی قرار گیرد.

احمدی با اشاره به اینکه اگر در مواردی این انطباق کافی نباشد لازم است تا برای آن برنامه‌ریزی صورت گیرد، عنوان کرد: این امر موجب ارتقای شاغلین و انطباق آن‌ها با ویژگی‌های شغلی‌شان خواهد شد.

وی در ادامه گفت: این طرح از سال ۹۴ در شرکت راه‌آهن با شرکت مدیران کل و معاونین مدیرعامل شروع شد که در آن زمان ویژگی‌های و شایستگی‌های شغل مدیریتی شناسایی و به دنبال آن ویژگی‌های شخصیتی و مهارتی کلیه مدیران مورد ارزیابی قرار گرفت.

احمدی افزود:‌ به دنبال روشن شدن نتایج ارزیابی، قرار شد تا درزمینهٔ توسعه مدیران برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد.

وی جلسه امروز را اولین جلسه ارتقای توسعه مدیران عنوان و تصریح کرد: تلاش می‌کنیم ویژگی‌های شخصیتی و مهارتی مدیران را به سطحی که موردنیاز و انتظار مشاغل مدیریتی راه‌آهن است برسانیم.

احمدی با تاکید بر اینکه این پروژه در مقاطع بعدی به یکسری از مجموعه‌ها تسری خواهد یافت، گفت: تا این لحظه کلیه روسای گروه و معاونین راه‌آهن و ویژگی‌های آنان موردبررسی قرارگرفته است و امیدواریم در مقطع بعدی برای توسعه این گروه برنامه‌ریزی انجام شود.

وی اضافه کرد: در دوره بعدی نیز در نظر داریم این پروژه را تا سطح کارشناسان برسانیم و با توجه به نیازهایی که در شرکت راه‌آهن وجود دارد برنامه‌ریزی هدفمندی برای توسعه راه‌آهن صورت بگیرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.