| کد خبر: 167596 |

معاون پارلمانی رئیس جمهور:

توسعه راه‌آهن، یکی از اولویت‌های اساسی کشور است

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در برنامه و لایحه‌ای که دولت به مجلس تقدیم کرده، توسعه راه‌آهن یکی از اولویت های اساسی کشور است.

تین نیوز

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در برنامه و لایحه‌ای که دولت به مجلس تقدیم کرده، توسعه راه‌آهن یکی از اولویت های اساسی کشور است.

 حسینعلی امیری در حاشیه بازدید از برخی پروژه های گلپایگان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تعدادی از پروژه های گلپایگان نیازمند پیگیری های بخشی در وزارتخانه ها است.

وی افزود: در شرایطی که ترامپ از برجام خارج شده تکیه به امکانات و توانمندی های داخلی و به نتیجه رساندن هرچه سریعتر پروژه هایی که تعریف شده از ضرورت های غیر قابل اجتناب است. 

معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: اگر به توانمندی های داخلی متکی باشیم قطعا می توانیم به سلامت از آثار تحریم های احتمالی بیشتر آمریکا، عبور کنیم که این مهم نیازمند اتحاد، همدلی، وحدت و همکاری دولت و مجلس در جهت عبور از کارشکنی های آمریکا علیه توسعه ایران است.

 وی یکی از برنامه های زیربنایی دولت را توسعه راه آهن دانست و تاکید کرد: در برنامه و لایحه ای که دولت تقدیم مجلس کرد، یکی از اولویت های اساسی کشور، توسعه راه آهن است.

امیری افزود: با توحه به اینکه راه آهن از زیرساخت های مهم توسعه است به عنوان یکی از اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی تعریف شده و به طور قطع پروژه‌های مربوط به راهآهن که در مراجع ذیربط دولت تصویب شده، پیگیری خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.